کلاس مجازی آموزش زبان انگلیسی در مشهد

زبان انگلیسی پایه هشتم از جمله درس های مربوط به مقطع متوسطه اول است که این دوره میتواند جزء سطوح پایه یاهمان مقدماتی برای دانش آموز باشد . بنابراین این خیلی مهم است که چگونه این کتاب آموزش داده شود تا تأثیر عمیقو پایدار خود را روی فرد بگذارد . زیرا موضوع اینکه زبان انگلیسی چگونه خوانده شود بسیار حائز اهمیت میباشد . در راستای این هدف ما برای شما زبان آموزان عزیز در شهر مشهد دوره ای در نظر گرفته ایم که به صورت کلاس مجازی می باشد و به راحتی میتوانید هر آنچه را که به آن نیاز دارید و یا حتی باعث نگرانی شما شده است را بیاموزید . از ویژگی مثبت آن است که کلاس به صورت آنلاین تشکیل میشود و بدون اینکه نگران از دست رفتن وقتتان باشید میتوانید با خیال راحت شرکت کنید و از روش هایی که برایتان در نظر گرفته ایم استفاده کنید .

کلاس مجازی آموزش زبان انگلیسی در مشهد

آموزش های ما کاملا متفاوت و بر اساس متدهای علمی روز دنیاست پس قطعا یادگیریتان صحیح و اصولی میباشد . تمامی مواردی که در کتابتان وجود دارد از جمله لغات مکالمه و تلفظ را به شما میاموزیم . هر قسمت یک تکنیکی داردکه میتواند به شما کمک کند که سریعتر مبحث را یاد بگیرید بدون اینکه نگران این باشید که شاید نتوانید آن را بیاموزید .

برای یاد دادن کلمات تلاشمان بر این است که از عکس های رنگی متناسب با کلمه استفاده کنیم تا بتوانیم حافظه یتصویری شما را فعال و تقویت نماییم چرا که وقتی لغتی را با تصویر میاموزید یا حتی معنی آن را با توجه به تصویر حدسمیزنید پس قطعا عملکرد مغز و هوشتان را قدرت بخشیده اید . و در کنار اینها قواعد یا گرامر با مثال هایمتفاوت کار میکنیم تا کاملا ملکه ی ذهنتان شود چون که اصولا دانش آموزان این بخش را پیچیده ترین قسمتمیدانند و حتی گاهی اوقات ترس دارند که از عهده ی آن برنیایند .

و در آخر روی Conversation و Pronunciation هم وقت میگذاریم که شما بعد از فراگیری به راحتی میتوانید عبارارت و اصطلاحات کاربردی در یکدیالوگ را در فعالیت های روزمره به کار ببرید و به گونه ای صحبت کنید که خود را همانند یک بومی آمریکایی زبان بدانید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *