کلاس آنلاین زبان انگلیسی در مدارس شوشتر

دانش آموزان مدارس شهر شوشتر اگر میخواهید زبان انگلیسی را از همان ابتدا درست و اصولی یاد بگیرید و پایه های خود را محکم و قوی کنید پیشنهاد میکنیم در کلاس آنلاین ما شرکت کنید و از مزایای خوب این دوره به نحو احسن برخوردارشوید . درس انگلیسی دوره متوسطه اول در واقع جزء مرحله ی مقدماتی به شمار میاید بنابراین بسیار حائز اهمیت میباشدکه شما دقیق و بر اساس روش های علمی یاد بگیرید . این را فراموش نکنید متد هایی که میاموزید تأثیر بسزایی در نوعنگرش شما میگذارد . زیرا داشتن احساس خوب و مطلوب نسبت به این مبحث باعث میشود که پیشرفت چشمگیری داشتهباشید و گام های خود را محکم تر بردارید و آینده ی درخشان خود را بسازید .

کلاس آنلاین زبان انگلیسی در مدارس شوشتر

ما تمامی پارت های یک کتاب را که شامل مکالمه واژگان گرامر میباشد را به شما درس میدهیم . در حقیقت از همین راهباعث شده که نقاط قوت و ضعف خود را شناخته و میزان توانایی و مهارت های خود را تقویت نمایید . برای جذاب تر شدنفضای کلاس همچنین یادگیری مؤثرتر از تصاویر رنگی هم استفاده میکنیم و میخواهیم از این راه حافظه ی بصریزبان آموزان عزیزمان را تقویت ببخشیم و تمامی مطالب در ذهن آنان پایدار باقی بماند .

اما از دیگر مسأله ای که میخواهیماشاره کنیم و شاید دغدغه ی شما دانش پژوهان گرامی هست موضوع هزینه باشد که ممکن است فکر کنید از عهده یپرداخت آن برنیایید . اما این اطمینان را میدهیم که شهریه دوره های ما خیلی مناسب و مقرون به صرفه تر از جاهایدیگر است و این را هم مد نظر قرار بگیرید که شما قرار است به صورت مجازی آموزش ببینید پس قطعا هزینه ی کمترینسبت به دوره های حضوری میپردازید و از طرفی در وقت شما صرفه جویی خواهد شد از طرفی در این راه با نرم افزارها و عملکردهای اینترنت به طور گسترده تری آشنا میشوند بنابراین مهارت استفاده از تکنولوژی افزایش میابد .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *