کلاس آموزش زبان انگلیسی در اهواز

این روزها تعداد بیشماری از افراد هستند که دوست دارند زبان انگلیسی را یاد بگیرند تا بتوانند در حد مبتدی ساده و روانصحبت کنند . اما چون از روش های یادگیری آگاه نیستند از این امر صرف نظر میکنند و شاید حتی انگیزه خود را از دستبدهند . اما ما یک مژده برای شما داریم و آن هم این است که تصمیم داریم کلاسی را ویژه افرادی که میخواهند در سطح مبتدی انگلیسی را یاد بگیرند ، در شهر اهواز برگزار کنیم . این کلاس به صورت آنلاین تشکیل میشود و شما میتوانیدآنچه را که مد نظرتان است و یا حتی فراتر از آن به صورت مطلوب آموزش ببینید .

کلاس آموزش زبان انگلیسی در اهواز

تنها با پرداخت هزینه ی مناسب تمامیآنچه را که باید در سطح مقدماتی بدانید ، میاموزید همچنین از امتیازات مثبت این هست که در زمان خود میتوانید صرفهجویی کنید و نگران از دست رفتن وقت خود نباشید . در این کلاس شما با واژگان مکالمه گرامر یا همان قواعد دستوری مبتدی آشنا میشوید . در کنار اینها از اصطلاحاتو عبارات زیادی هم استفاده میکنیم که قطعا در فعالیت های روزمره تان به کارتان میاید و بسیار کاربردی هستند .

همچنین برای اینکه مطالب را بهتر و با تأثیر بیشتری یاد بگیرید ، از تصاویر مختلف و متنوعی هم استفاده مینماییم که همخسته کننده برای شما نباشد هم مطالب را به آسانی هضم کنید . از دیگر فعالیت های ما استفاده از فایل های صوتیو کلیپ های آموزشی میباشد زیرا از این راه میخواهیم که مهارت های شنیداری و گفتاری شما تقویت شود .

این را بدانید از طریق موسیقی و فایل های تصویری به صورت ناخودآگاه توانایی شنیداری شما ارتقا میابد و حتی رویلهجه ی شما تأثیر میگذارد تا جایی که بعد از آن میبینید که نوع صحبت کردنتان کاملا فرق کرده است و بسیار زیبا و دلنشین شده و همانند یک بومی آمریکایی زبان صحبت میکنید در حقیقت این امر میزان تسلط شما را نشان میدهد وحتی باعث میشود در شما انگیزه و علاقه ی دو چندان ایجاد شود و با اشتیاق بیشتری ادامه ی مسیر را طی میکنید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *