کلاس آموزش خصوصی زبان انگلیسی در کیش

آموزش خصوصی درس شیرین زبان انگلیسی ویژه همه دانش آموزان مقطع تحصیلی مختلف در کیش برگزار میگردد . این کلاس به صورت خصوصی و آنلاین تشکیل میشود و همه ی زبان آموزان عزیز میتوانند در آن شرکت نمایند و تفاوتشیوه های آموزشی آن را احساس کنند . زیرا متدهای ما بروز بر مبنای علمی و کاملا خارج از روش های سنتی و قدیمیاست . اما شاید وقتی اسم دوره های خصوصی را بشنوید ناخودآگاه نگران هزینه ی آن شوید و با خودتان بگویید از عهده یپرداخت قیمت آن برنمیایید پس نتیجه میگیرید که نمیتوانید حضور پیدا کنید .

کلاس آموزش خصوصی زبان انگلیسی در کیش

باید همینجا به شما بگوییم و خاطرتان راجمع کنیم که شهریه ما کاملا مقرون به صرفه تر از جاهای دیگر است و نیازی نیست که نگرانی بابت این مسأله داشته داشته باشید .در کلاس خصوصی به دلیل آنکه از تعداد خیلی کمی یعنی یک نفر تشکیل میشود پس به نفع زبان آموز است یعنی اومیتواند از فرصت استفاده کند و مبحثی که مد نظرش است را یاد بگیرد .

در حقیقت هدفمان این است که وقت کلاس رابرای آن چیزی که دانش پژوه میخواهد بیاموزد ، بگذاریم . در کنار اینها باید بدانید که آموزش های خصوصی یکی ازبهترین راه هاست که بتوانید با استاد در تعامل باشید و نقاط ضعف و قوت خود را شناخته و به قابلیت ها و استعدادهایدرونی خود پی ببرید . زیرا معلم فقط با یک نفر سر و کار دارد و میتواند هر بار به شاگردش یادآوری کند که از چه میزانتوانایی هایی برخوردار است .

در واقع از این راه میخواهیم روی اعتماد به نفس دانش آموز کار کرده و آن را ارتقا دهیم . ایمان به خود یکی از راه های اصلی رسیدن به پیروزی است و همین عامل باعث میشود که بتوانید یکی یکی پله های ترقیرا طی نمایید . با توجه به تک نفره بودن تدریس خصوصی زبان انگلیسی بازدهی آن به طور چشمگیری نسبت به یک کلاس عمومی که معمولا شامل افراد با سطوح نسبتا مختلف و اهداف متفاوتی میباشد بسیار بیشتر است پس با ما همراهباشید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *