تدریس زبان انگلیسی برای مدارس

دانش آموزان عزیز در هر شهری از ایران هستید و اگر میخواهید در درس زبان انگلیسی پیشرفت کنید و کسب نتایج عالی برایتان مهم است ما یک خبر خوب برای شما داریم و آن هم این است که کلاسی را به صورت مجازی برای همه ی دانش آموزان مدارس در سراسر کشور برگزار مینماییم تا همه ی عزیزانی که دوست دارند از رقیبانشان پیشی گیرند و به آن هدفیکه در ذهن خود می پرورانند برسند . روش هایی که ما بکار میبریم متناسب با علایق و روحیه شماست و حتی باعث میشود که میزان انگیزه و علاقه تان دو چندان شود به گونه ای که ادامه ی مسیر را با سرعت بیشتر و گام های محکم تری را برمیدارید . از خوبی های تدریس ما این است که به صورت آنلاین تشکیل میشود بنابراین در وقت و هزینه ی شما صرفه جویی میشود .

تدریس زبان انگلیسی برای مدارس

این دوره ویژه دانش پژوهانی است که از زبان انگلیسی برای خودشان غول ساخته اند و ترسی در دلشان دارند که نتوانندیاد بگیرند به همین خاطر توانایی این را ندارند که با این مسأله مقابله کنند . اما نگران نباشید فضای کلاس وآموزش هایمان به نحوی است که میزان اعتماد به نفستان را بالا میبرد و باعث میشود که تمامی نقاط ضعف و قوت خود راشناخته و از قابلیت ها و توانایی های خودتان آگاهی پیدا کنید .

تدریس ما شامل همه ی بخش های یک کتاب یعنی لغاتگرامر مکالمه ریدینگ و تلفظ میشود و در هر قسمت تکنیک هایی را برایتان در نظر گرفته ایم که شما با استفاده از آنهامیتوانید به نتیجه ی مطلوب برسید تا جایی که دیگر حس میکنید تسلط کافی را به دست آورده اید .

در آخر مثال هایمتفاوت و مختلفی را هم کار میکنیم که هنگامی که با امتحان مواجه شده اید به راحتی به سؤالات پاسخ دهید و هیچترسی از بابت از دست دادن نمره تان نداشته باشید . ما به منظور آموزش موفق برای دستیابی به نتیجه دلخواه تلاشمیکنیم تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای دانش آموزان در مدارس آنها باشیم .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *