تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

در گذشته برای آموزش زبان به کودکان اهمیتی قائل نمیشدند و میگفتند زمانی که آنها بزرگ شوند آموزش های لازم دادهمیشود . طی تحقیقاتی که در سال های مختلف انجام شد به این نتیجه رسیدند که بچه هایی که از سن کمتر اقدام بهیادگیری زبان کنند در آینده بسیار موفق تر هستند . به طور مثال اگر در سنین پایین انگلیسی را میاموزند لهجه و تسلطبیشتری دارند . از این رو ما آمده ایم روش های نوین و متنوعی را در کرج ابداع کرده ایم که از این راه بتوانیم زبان انگلیسیرا به صورت آنلاین تدریس کنیم تا از این راه هم در وقت آنها صرفه جویی شود هم در منزل والدین به آنها کمک کنند و همین موضوع باعث دلگرمی فرزندانشان میشود .

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

اولین فواید آن این است که باعث میشود که کودک تفکرات مختلف رابهتر درک کند . فعالیت های ما شامل تدریس کلمات ساده اعداد رنگ ها مکالمه های ساده و اصطلاحات عامیانه و کاربردی میباشد . برایاینکه نوآموزان را سرگرم نگه داریم تلاشمان بر این است که موسیقی های زیبا و دلنشین انیمیشن و فایل های تصویریپخش کنیم تا در این عزیزان حس ذوق و علاقه مندی ایجاد شود .

در حقیقت هدف ما این است که از این راه میتوانیمآنها را با عبارات کوتاهی که ممکن است در فعالیت های روزمره بکار آنها آید ، آشنا کنیم و بتوانیم حافظه ی بصری آنانرا تقویت نماییم . کودکان عاشق تصاویر جذاب شاد و رنگی هستند بنابراین از عکس های متنوع برای آموزش الفبا لغاتاسامی حیوانات میوه ها و سبزیجات استفاده میکنیم .

برای کمک به نوگلانتان در یادگیری زبان انگلیسی حتما نیاز نیستکه سطح بالایی داشته باشید مهمترین مسئله این است که خودتان مشتاق باشید و فرزندانتان را تشویق و تمجید کنید . ایناشتیاق شما کودکانتان را مشتاق و علاقه مند به آموختن میکند و در آنها احساس خوشایند ایجاد میشود .

شاید کمیزمان بر و گاهی اوقات چالش برانگیز باشد اما این را فراموش نکنید که قطعا کودکان بهتر از بزرگسالان زبان جدیدی رایاد میگیرند اما نیاز هست که روش های خاصی پیش گرفته شود که ما پیش روی آنها قرار میدهیم .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در زاهدان

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی به صورت آنلاین ویژه دانش آموزان در شهر زاهدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *