تدریس آنلاین زبان انگلیسی در شازند

دانش آموزان پایه هفتم متوسطه اگر میخواهید از همان ابتدا پایه تحصیلی خود را در درس زبان انگلیسی قوی کنید وآینده ای درخشان را به همراه موفقیت و پیروزی برای خود بسازید پیشنهاد مان این است که در کلاس تدریس آنلاین ما شرکت نمایید . این آموزش ویژه زبان آموزان در شازند برگزار میگردد و عزیزان میتوانند با صرف زمان هزینه مناسبو مقرون به صرفه از تمامی ویژگی های خوب و مفیدی که لازم است آن را یاد بگیرند ، برخوردار شوند . هدف ما این استکه حس ذوق و علاقه مندی را در شما عزیزان ایجاد کنیم تا از این راه بتوانید با سرعت بدون هیچ مانعی به اهداف والا وقله های موفقیت دست پیدا کنید .

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در شازند

تدریسمان کاملا متفاوت با مؤسسات و کلاس های حضوری دیگر است زیرا ما در اینجا علایق و روحیه نو آموزان را مدنظرقرار میدهیم . همچنین برای یاد دادن سعی میکنیم از روش هایی استفاده کنیم که حس کنجاوی این بچه ها را برانگیزد .کتاب شما شامل بخش های مختلفی از جمله لغات گرامر یا قواعد دستوری مکالمه و تلفظ همچنین Listening یا همانشنیداری میباشد .

برای یادگیری اصولی و مؤثرتر از تصاویر متنوع و فایل های صوتی استفاده مینماییم . زیرا اینکار نه تنهابه شما انگیزه میدهد بلکه مهارت گفتاری و شنیدنتان را تقویت میکند . در کنار اینها میدانیم که حس رقابت و کسببهترین نمره برای زبان آموزان این پایه تحصیلی بسیار مهم است بنابراین ما این درس را به گونه ای یاد میدهیم که بتوانند از عهده ی انجام فعالیت ها به خوبی و به بهترین شکل برآیند و هم در امتحان دچار مشکل شوند .

قصد نهاییمان دراینجا این است که استعدادها و توانایی های این دانش پژوهان را شکوفا کنیم تا میزان اعتماد به نفس و خودباوری آنهاافزایش یابد و بتوانند از آن برای پیشرفت خود استفاده کنند . عزمتان را جزم و رویاهایتان را با ایمان به خود و قابلیت هایتان عملی سازید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در زاهدان

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی به صورت آنلاین ویژه دانش آموزان در شهر زاهدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *