تدریس آنلاین زبان انگلیسی در زاهدان

دانش آموزان عزیز اگر میخواهید درس زبان انگلیسی خود را در مدرسه تقویت و نمره ی دلخواهتان را دریافت نماییدپیشنهاد میکنیم در کلاس ما شرکت کنید . تدریس ما به صورت آنلاین در شهر زاهدان برگزار میشود و شما عزیزانمیتوانید از تمامی امکانات به شکل مطلوب برخوردار شوید . همچنین این دوره ویژه کسانی است که از روش های قدیمیو سنتی خسته شده اند و دنبال متدهای بروز بر مبنای علمی میگردند . زیرا از ویژگی های مثبت فعالیت های ما این استکه به شما انرژی و انگیزه میدهد و ذوق و علاقه مندی ایجاد میکند . اما خبر خوب این است که نگران هزینه نباشید زیراشهریه دوره ی ما کاملا متفاوت با کلاس های دیگر است و به راحتی میتوانید توانایی های خود را ارتقا دهید .

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در زاهدان

ما تمامی بخش های یک کتاب زبان از جمله لغات گرامر مکالمه و ریدینگ را با توجه به مقطع تحصیلی مورد نظر تحتپوشش قرار میدهیم . در هر قسمت به گونه ای تدریس میکنیم و تکنیک هایی را به شما یاد میدهیم که کمک میکندهر پارت را به راحتی بیاموزید . معتقدیم که انگلیسی را باید با یکسری فوت و فن هایی و با رمز و نشانه هایی آموختزیرا موجب میشود که هم از روش های درست و اصولی آموزش آگاه شوید هم عمیق تر در حافظه تان بسپارید .

برایجذاب تر شدن فضای کلاس و یادگیری مؤثر و سریعتر شما از تصاویر رنگی و متنوع فایل های صوتی و کلیپ های تصویریهم استفاده میکنیم . شاید برخی از زبان آموزان عواملی مانند ترس اعتماد به نفس پایین مانع پیشرفت و رسیدن بهاهدافشان شده است و حتی نمیدانند چگونه با این امر مقابله و مبارزه کنند .

اما ما خاطر تان را جمع و تمامی اینهارا رفع میکنیم . علاوه بر آن کاری انجام میدهیم تا تمامی مهارت ها و قابلیت های شما افزایش یابد و با خیالی راحت به انجام فعالیت در کلاس بپردازید . هدف ما این است که تمامی نقاط قوت و ضعف خود را شناخته و در جهت بهبود آن گامبردارید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *