تدریس آنلاین زبان انگلیسی برای مدارس تبریز

شاید شما جزء آن دسته از دانش آموزانی باشید که در درس زبان انگلیسی بسیار با استعداد هستید اما به دلیل آنکه ازروش های درست خواندن آگاه نیستید همین عامل موجب شده است که نتوانید پیشرفتی رو به جلو داشته باشید . امانگران نباشید ما برای شما دانش آموزان مدارس تبریز کلاسی را به صورت تدریس آنلاین برگزار میکنیم و تمامی مواردی راکه مد نظرتان است به شما آموزش میدهیم . هدف ما این است که تمامی زبان آموزان عزیز بتوانند در این درس موفقیتچشمگیری به دست آورند و از عهده ی انجام فعالیت ها در کلاس مخصوصا آزمون پایانی برآیند و به مشکل برنخورند . امابه شما بگوییم که هیچ دغدغه و نگرانی از بابت هزینه های کلاس نداشته باشید زیرا شهریه دوره ما بسیار مناسب و مقرونبه صرفه است و به آسانی میتوانید از ویژگی های مثبت آموزش های ما برخوردار شوید .

تدریس آنلاین زبان انگلیسی برای مدارس تبریز

کتاب بخش های مختلفی را از جمله قواعد دستوری ( Grammar ) خواندن ( Reading ) مکالمه ( conversation )و لغات ( vocab ) شامل میشود . ما تمامی پارت ها را تحت پوشش قرار میدهیم و همه ی آن مواردی را که لازم استبه صورت درست و اصولی آموزش میدهیم . در این میان شاید دانش پژوهانی باشند که دارای اعتماد به نفس پایین هستندو دلایل مختلفی از جمله ترس یا خجالت سد راه آنها شده و نتوانستند قدم های خود را بردارند . حتی این امرموجب شده که تمامی ذهنیت های آنها نسبت به این مبحث منفی شود و از گام برداشتن در ادامه ی مسیر نا امیدشوند .

اما ما روش هایی را به کار میبریم که موجب میشود احساس خوب در شما به وجود بیاید و میزان علاقه و انگیزه تانچندین برابر شود . این را بدانید زبان انگلیسی یا به عبارتی یادگیری زبان از جمله علم های ضروری در دنیاست و شمامیتوانید آینده تحصیلی و شغلیتان را بسازید . فواید یادگیری انگلیسی به قدری زیاد است که تمام سختی های آموختنرا آسان میکند و به گفته ی محققان موجب افزایش خاصیت ارتجاعی مغز و توانایی آن در کد گذاری اطلاعات میشود . باحضور فعال در کلاس ما میتوانید اعتماد به نفس خود را بالا برده و احساس درونی بهتری نسبت به خود داشته باشید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *