آموزش زبان انگلیسی در شوشتر

آموزش درس زبان انگلیسی ویژه دانش آموزان دوره دوم متوسطه در شهر شوشتر برگزار میگردد . این کلاس به صورت مجازی تشکیل میشود و به راحتی در منزل با صرف زمان کمتری از مزایای این دوره بهره مند شوید . شاید شما از همانکلاس دهم تصمیم بگیرید که خود را برای آزمون سراسری که در آن بخشی از سؤالات به زبان اختصاص دارد ، آماده کنید .بنابراین روش هایی که ما در اینجا بکار میبریم میتوانند برایتان بسیار کاربردی و مفید باشد و به شما کمک میکند که از آنبرای آماده شدن در کنکور هم استفاده کنید .

آموزش زبان انگلیسی در شوشتر

متدهای ما هنگام تدریس به گونه ای است که به شما انگیزه میدهد و میزانعلاقه تان را دو چندان مینماید و این را بدانید با حضور در کلاس ما این احساس را خواهید کرد به طرز چشمگیری پیشرفت کرده اید و هدف ما هم همین است . ما در کلاس همه ی مباحث کتاب درس را از جمله ریدینگ واژگان مکالمه گرامر یا همان قواعد دستوری را تحت پوششقرار میدهیم و از همین راه میخواهیم که مهارت های خواندن شنیدن و یا حتی صحبت کردنتان را تقویت کنیم .

یکی ازاهدافمان این است که دامنه ی لغاتتان را افزایش دهیم زیرا این امر در هنگام حرف زدن و حل سؤالاتدرک مطلب به کار شما میاید از طرفی میتوانید نمره ی خوبی را هم به خود اختصاص دهید . این را بدانید که آموختنزبان انگلیسی یا learning English یک فوت و فن هایی را دارد که اگر شما بتوانید از این رمز و نشانه ها به خوبیاستفاده کنید محققا به آن چیزی که در ذهن خود می پرورانید میرسید .

برخی از دانش آموزان ممکن است از شیوه هایتدریس در مدرسه خوششان نیاید و به همین علت خواندن درس زبان را خسته و کسل کننده بدانند مخصوصا در شبامتحان با مشکل مواجه شوند و آزمون پایانی خود را به بدترین شکل بگذارنند . ما این حق را به شما میدهیم زیرا تدریسدرست و اصولی تأثیر مثبتی بر اراده انگیزه و نگرش بچه ها میگذارد در حقیقت آموزش درست و علمی یک معلم ، نقشاصلی در یاد دادن مبحث زبان است . بنابراین روش های ما باعث میشود که تمامی دغدغه های ذهنیتان از بین برود و درپایان احساس خوشایندی داشته باشید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در زاهدان

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی به صورت آنلاین ویژه دانش آموزان در شهر زاهدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *