آموزش خصوصی زبان انگلیسی در ارومیه

اگر میخواهید تازه قدم در راه یادگیری زبان انگلیسی بگذارید اما نمیدانید که باید از کجا و چگونه شروع کنید ما برایتان خبر خوب داریم و آن هم این است که میتوانید در دوره های آموزش خصوصی و مجازی ما شرکت کنید و به صورت کاملا مبتدیطعم شیرین این مبحث را احساس کنید . این کلاس ویژه زبان آموزان در شهر ارومیه برگزار میگردد و تنها با پرداخت شهریه مناسب و با صرفه جویی در وقت خود میتوانند به نتیجه ی مطلوب برسند . متد های تدریس ما بسیار روان سادهقابل فهم و حتی میتوان گفت که باب میل شماست . شاید در ابتدا کمی احساس ترس و نگرانی در خود داشته باشید که از عهده ی آن بر بیایید یا نه . اما نکته ی مهم این است که این کلاس به صورت آنلاین است و شما فقط با معلم خوددر ارتباط هستید و با اعتماد به نفس کامل میتوانید آن را به خوبی فرا گیرید پس نگران نباشید .

آموزش خصوصی زبان انگلیسی در ارومیه

در اینجا شما با مکالمات ساده به عنوان مثال احوال پرسی قواعد دستوری مبتدی عبارات کوتاه آشنا خواهید شد . همچنین اصطلاحاتی را یاد خواهید گرفت که بسیار کاربردی هستند و در فعالیت های روزمره تان میتوانند به کار شمابیایند .

برای تقویت مهارت شنیدن از فایل صوتی استفاده میکنیم زیرا میخواهیم توانایی شنیداری شما را بسنجیم و ازطرفی دامنه واژگان تان را افزایش دهیم . تمرین و تکرار از اصول تدریس ماست که باعث میشود مطالب در ذهنتان ثبت و در حافظه ی بلند مدتتان باقی بماند . شاید این مورد به ذهنتان برسد که موقع صحبت کردن به انگلیسی دچاراضطراب شوید و نتوانید به خوبی حرف بزنید .

اما فراموش نکنید ما به همین خاطر اینجا هستیم که تمامی انرژی هایمنفی را از شما دور کنیم تا با این عامل مقابله کنید . ما از شما در همان ابتدا توقع نداریم که خیلی روان بدون هیچ نقصیصحبت کنید پس کمکتان میکنیم که این توانایی را در خود پیدا کنید که به صورت دست و پا شکسته و بعد با تمرینو تکرار اقدام به صحبت کردن نمایید . English آن چیزی نیست که شما یک غول برای خود ساخته اید فقط یادگیریآن نیاز به اصول و قواعدی دارد که ما آن را در اختیارتان قرار میدهیم .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *