آموزش آنلاین شیمی در جهرم برای مدارس

آموزش صفر تا صد مطالب درس شیمی همراه با نمونه سؤالات تستی و نکات کلیدی در کلاس فوق برنامه برای یادگیری مفاهیم با کامل ترین روش های روز تدریس می شود . شما می توانید  با دنبال کردن دوره های برگزاری آن ها از دیگران سبقت بگیرید و مهارت لازم جهت دستیابی به کنکور بهتر و رتبه ی مورد نظر را کسب نمایند . در دوره های آموزشی با شبکه های آنلاین یادگیری مطالب با سرعت و دقّت بیشتری همراه است . در برنامه ی آنلاین جهرم که برای دانش آموزان مدارس ارائه شرکت کنید و از کلیپ های ضبط شده ، به طور مداوم استفاده نمائید . آموزش نکات و مباحث مهم همراه با نمونه سؤال کنکور  و مسائل تستی و تشریحی با جواب کامل  ارائه می شود .

آموزش آنلاین شیمی در جهرم برای مدارس

شما می توانید جهت یادگیری بهتر و بیش تر مطالب در مقطع دبیرستان از فضای مجازی استفاده نموده و سؤالات مربوط هر مبحث را بپرسید .

ما با برنامه ریزی صحیح در حوزه ی آموزش دروس شیمی ، شما را در زمینه فهم موضوعات درسی یاری می کنیم و با ارائه نکته های  برتر و حل مسئله های  متنوع تر مهارت شما را در حل نمونه سؤالات تستی افزایش می دهیم . اگر به دنبال کسب رتبه بهتر در آزمون کنکور هستید همزمان با شروع مدارس می توانید از تدریس مجازی نیز استفاده نمائید .                       

—————————
مدرس : مدینه تفدی پور
تماس : ۰۹۱۷۴۳۰۳۰۸۳
تلگرام : ۰۹۱۷۴۳۰۳۰۸۳
واتس اپ : ۰۹۱۷۴۳۰۳۰۸۳
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *