آموزش آنلاین زبان کنکور در تهران و تبریز

در کنار مدرسه ، کلاس های نکته و تست با هدف آمادگی کامل برای شرکت در آزمون سراسری میتوانند مکمل خوبی باشند . بنابراین ما میخواهیم دوره ای زبان انگلیسی را برگزار کنیم تا تمامی داوطلبین کنکور در شهرهای تهران و تبریز بتوانند به صورت آنلاین شرکت نمایند . هدف از آموزش این دوره آشنایی دانش آموزان با مباحث تست و افزایش توانایی آنها در حل تست و توجهبه نکات آن است . مشخص است که برای یک نتیجه خوب در کنکور علاوه بر سواد علمی مناسب داشتن مهارت در تستزنی و رفع نقاط ضعف مهارتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .

آموزش آنلاین زبان کنکور در تهران و تبریز

کلاس های آنلاین پدیده ی بسیار خوبی است که در چند سال اخیر با استقبال روبرو شده زیرا در وقت و هزینه صرفه جویی کرده و به راحتی میتوانید از مزایای آن برخوردار شوید . کنکور از بخش های مختلفی از جمله لغات گرامر درک مطلب و ریدینگ تشکیل میشود که برای هر قسمت تکنیک هایخاصی دارد که لازم است آن را یاد بگیرید زیرا بسیار مؤثر و کاربردی هستند .

این را بدانید به دست آوردن درصد خوببا توجه به نمودار و تراز این درس در امتحان رتبه شما را به شدت ارتقا خواهد داد چرا که بیشتر رقبای شما در این درصدضعیف اند و یا نمره های منفی کسب میکنند . لذا زبان میتواند نقطه ی پیشرفت و جلو زدن از رقیبان برایتان باشد . درس خواندن بدون برنامه و نقشه راه به هیچ عنوان نتیجه بخش نیست مثل این هست که چشم بسته راه بروید . بنابراینبرای گرفتن یک نتیجه فوق العاده و رسیدن به اهدافتان کمک میکنیم که یک برنامه ریزی قابل اعتماد داشته باشید تا ازتایمی که میزارید بیشترین بهره را ببرید .

یادتان باشد برنامه ریزی هر چقدر اصولی تر باشد مسیر رسیدن به رشته و رتبهدلخواهتان را هموار تر میکند و به ثانیه به ثانیه زندگیتان نظم میدهد . از فعالیت های آخر ما این است که نمونه سؤالاتسال های اخیر را هم کار میکنیم تا با انواع و اقسام پرسش ها آشنا شوید و از این راه نقاط ضعف و قوت خود راشناخته و اینکه بتوانید زمان خود را در هنگام تست زدن مدیریت نمایید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *