آموزش آنلاین زبان انگلیسی کنکور در همدان

داوطلبان عزیز با تکنیک های مختلف تست زنی و چگونگی خواندن درس زبان انگلیسی برای کنکور آشنا شوید و خود را برای آزمون سراسری آماده نمایید . این آموزش ها به صورت آنلاین در شهر همدان برگزار میگردد و همه ی کسانی که میخواهند یاد بگیرند چگونه این درس را بخوانند و به نتیجه ی مورد نظر برسند ، میتوانند شرکت نمایند . در کناراینها شاید عده ای مهارت های خواندن را بدانند اما دارای اعتماد به نفس کافی نیستند و توانایی های خود را باور ندارند . بنابراین این دوره شامل افرادی میشود که دارای چنین ویژگی هایی هستند .فراموش نکنید برای اینکه یک آزمون به اینمهمی را به خوبی پشت سر بگذارید و رضایت کافی را داشته باشید ، باید تمرکز خود را روی افکار مثبت بذارید تا آن چیزی را که میخواهید به دست آورید .

آموزش آنلاین زبان انگلیسی کنکور در همدان

در این کلاس تمامی تلاشمان بر این است که دامنه ی لغاتتان را افزایش دهیم به این صورت که کلمات دروس پایه هایدهم یازدهم و دوازدهم را با شما کار کنیم .

زیرا بیشترین بخش از پاسخگویی به سؤالات بستگی به گنجینه ی قویواژگانتان دارد . اگر واژه های بیشماری را بلد باشید ، میتوانید به سؤالات درک مطلب و ریدینگ هم پاسخ دهید . همچنین با شما انواع نمونه سؤال کنکور سال های اخیر را هم کار میکنیم تا از این راه با چگونگی آزمون آشنا شوید . هرچقدر بیشتر تست حل کنید هم سرعت شما و میزان عملکردتان بالا میرود هم میاموزید چگونه زمان خود را مدیریتکنید .

اصولا داوطلبین در آزمون دچار کمبود وقت میشوند حتی اگر بتوانند همه ی پرسش ها را به خوبی جواب دهند تازمانی که نتوانند وقت خود را مدیریت کنند از پاسخ به سؤالات دیگر جا میمانند و همین عامل منجر به استرس در آنهامیشود . حقیقی شدن رویای موفقیت در کنکور شدنی است اما رسیدن به این هدف فراز و نشیب های بسیاری خواهد داشتاما با برنامه ریزی پشتکار اراده و غیره رسیدن به آن را آسان میکند . ما به شما کمک میکنیم تصور کنید هنگام تست زدنخود را در موقعیت واقعی قرار دارید و با ایجاد یک شرایط کاملا شبیه سازی شده و همچنین زمان مورد نیاز به تست زنیبپردازید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در زاهدان

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی به صورت آنلاین ویژه دانش آموزان در شهر زاهدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *