کلاس خصوصی زبان انگلیسی هفتم در سمنان

کیفیت بالای یادگیری زبان انگلیسی پایه هفتم را در کلاس خصوصی بخش سمنان تجربه کنید . ما با استفاده از تصاویر متنوع و مختلف به آموزش لغات و اصطلاحات و با بکارگیری ویدئو جهت آموختن مکالمه و متن های کوتاه میپردازیم . از آنجاییکه کتاب زبان هفتم مقطع متوسطه اولین تجربه رسمی تحصیلی دانش آموزان با زبان دوم است ، تدریس آن از اهمیت خاصی برخوردار خواهد بود و طبعا مستلزم دقت و تلاش بسیار زیادی هست . از اینرو میتوان گفت که روش های صحیح و تحلیل درست مطالب کتاب میتواند اقدام مهمی در راستای شناخت نقاط ضعف و قوت زبان آموزان باشد و از طرفی تاثیر بسزایی بر سرعت و پیشرفت تحصیلی دارد .

کلاس خصوصی زبان انگلیسی هفتم در سمنان

آموزش خصوصی این درس شامل مباحث بسیار مهم از جمله گرامر ریدینگ است که به طور کامل فصل به فصل انجام میشود . با شرکت در کلاس ما قبولی خود را در امتحان مدرسه تضمین کنید و با سبکی جذاب دلنشین کاملا مناسب با روحیه و تقاضای خود آشنا شوید .

در اینجا تمامی مهارت هایتان را مورد سنجش قرار میدهیم و از آن در جهت بهبود و پیشرفت هرچه سریعتر توانایی هایتان استفاده مینماییم . اگر شما نیز با درس زبان مشکل دارید توصیه میکنیم در کلاس ما ثبت نام کنید و از ترفندها و شیوه های بروز و جدید نهایت استفاده را ببرید .

در این دوره شیوه های متنوعی در نظر گرفته شده است که علاقه مندان در ابتدا یاد بگیرند چطور حروف انگلیسی را سریعتر و همانند افراد انگلیسی زبان بنویسند همچنین با صداها برای یادگیری طریقه درست تلفظ کلمات آشنا شوند . به دلیل وجود مکالمه با موضوعات مختلف و متفاوت یاد میگیرند در شرایط مختلف برای صحبت کردن از چه جملاتی استفاده کنند .

دانش آموزانی که کلاس زبان رفته اند در اینجا با سرعت بیشتری میاموزند اما اگر هیچگونه دانش زبانی هم نداشته باشید به شما قول میدهیم که با تمرین و ممارست علاوه بر آموختن مباحث آموزشی ، قابلیت های کلامیتان هم ارتقا پیدا کند .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *