کلاس آنلاین ویترای در یزد

جامع ترین کلاس آنلاین ویترای در یزد برای علاقه مندان به این هنر کهن و پرطرفدار برگزار می گردد . در این دوره آموزشی ، شما هنردوستان عزیز می توانید از صفر تا صد نقاشی روی شیشه را بدون نیاز به پیش زمینه نقاشی یاد  گرفته و با آن به خلق آثار زیبای هنری بپردازید . ما در این دوره آموزشی قصد داریم شما را با نحوه کار روی شیشه ، سفال و چوب با رنگ هایی زنده و شاد آشنا نمائیم . این هنر زیبا و جذاب علاوه بر اینکه ضد افسردگی می باشد می تواند حرفه ای برای هنردوستان عزیزمان نیز باشد .

کلاس آنلاین ویترای در یزد

ویترای یکی از زیباترین هنرهای دستی است که می توانید حین پیاده سازی آن به آرامش خاصی دست پیدا کنید و سال ها از نتیجه کارتان لذت ببرید . همچنین ویترای تنها هنری است که نه تنها محدودیت سنی را پشت سر گذاشته بلکه جنسیت را نیز رد کرده است . این هنر قدیمی و زیبا می تواند محیط پیرامون شما را کاملا تغییر داده و هر آنچه از ذهن خلاق تان تراوش می کند را در خود بگنجاند .

کلاس آنلاین ویترای در یزد در اپلیکیشن برگزاری کلاس های آنلاین ادوب کانکت برگزار شده که یکی از معتبرترین نرم افزار های برگزاری کلاس های آنلاین می باشد که حسی همچون محیط درسی واقعی را به شما القا می نماید . در این اپلیکیشن امکان پرسش و پاسخ آنلاین برای شما محیا است . شما می توانید به صورت زنده نحوه فعالیت مدرس تان را مشاهده نمایید .

قصد ما فراهم آوردن بهترین آموزش هنری برای همه هنردوستان در اقصی نقاط کشور پهناورمان است . با توجه به شرایط اقتصادی و اوضاع حال حاضر دنیا هر کدام از ما باید بتوانیم کسب  درآمدی داشته و حرفه ای بیاموزیم .

آموزش ویترای به صورت آنلاین توسط تیم کاری ما جهت همیاری شما عزیزان در یادگیری این هنر قدیمی پا به عرصه آموزش نهاده است .اگر می خواهید حرفه خود را راه اندازی نمائید . اگر می خواهید به جرگه هنرمندان سرزمین مان بپیوندید ، ما منتظر شما هستیم .

از طریق راه های ارتباطی درج شده با ما تماس بگیرید .

—————————
مدرس : مهناز پیرحیاتی
تماس : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
تلگرام : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
واتس اپ : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *