کلاس آنلاین زیست شناسی یازدهم در شیراز

شروع ثبت نام دوره آموزشی کلاس آنلاین درس زیست شناسی یازدهم در شیراز ویژه دانش آموزان و کنکوری های عزیز به صورت کاملا خصوصی برگزار می گردد . شما عزیزان می توانید به صورت آنلاین دوره آموزشی خود را بگذرانید . از فواید آموزش آنلاین می توان به صرفه جویی در وقت اشاره کرد . آموزش آنلاین برای افرادی که زمان برایشان امیت دارد بهترین گزینه است زیرا وقت خود را صرف رفت و آمد نمی کنند . روش تدریس ما به صورت تدریس مفهومی – ترکیبی به همراه تکنیک تست زنی می باشد . ما برای شما هر فصل را به طور جداگانه آموزش می دهیم تا شما بتوانید تمام نکات مهم و تکنیکی هر فصل را آموزش ببینید .

کلاس آنلاین زیست شناسی یازدهم در شیراز

از آن جایی که آموزش از روی تصاویر و فیلم های آموزشی مفهوم را بهتر انتقال می دهید ما برای قسمت های مهم و مفهومی کتاب از همین روش استفاده می کنیم تا شما عزیزان مطالب را بهتر یاد بگیرید .

درس زیست شناسی از دروس مهم و البته شیرین رشته تجربی می باشد پس به همین منوال از اهمیت کنکوری بالایی برخوردار است .

دانش آموزانی که قصد رتبه برتر شدن را دارند باید حداکثر به سوالات این تدرس پاسخ صحیح دهند به همین منظور ما برای شما عزیزان تمام نمونه سوالات چند سال اخیر را جمع آوردیم و سوالات هر بخش از کتاب را همراه با پاسخ تشریحی به عنوان نکات جمع بندی و تکمیلی هر فصل در طول تدریس و پایان فصل آموزش می دهیم . با این روش شما علاوه بر آموزش مطالب کتاب و نکات جمع بندی توانسته اید سوالات چند سال اخیر را هم مرور کنید .

زیست شناسی متوسطه شامل 3 جلد کتاب می باشد که هر جلد از آن را در دوره تحصیلی می خوانید . مسلما زیست دوازدهم نسبت به یازدهم و زیست یازدهم هم نسبت به زیست دهم از اهمیت بیشتری برخوردار است . این 3 جلد کتاب دارای فصل های متنوعی می باشد که برخی از فصل ها مکمل هم هستند به همین جهت ما فصل های مکمل یا مشابه را برای درک بهتر با هم آموزش می دهیم .

—————————
مدرس : محدثه روستایی
تماس : ۰۹۱۰۰۰۰۰۰۰
تلگرام : ۰۹۱۰۰۰۰۰۰۰
واتس اپ : ۰۹۱۰۰۰۰۰۰۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *