کلاس آنلاین زیست شناسی در فسا برای کنکور

شروع برگزاری دوره های آموزشی کلاس آنلاین درس زیست شناسی متوسطه در فسا برای کنکوری ها و دانش آموزان عزیز که قصد ارتقا سطح علمی دارند . شما عزیزان می توانید به صورت آنلاین آموزش های لازم را از درس زیست ببینید .از فواید آموزش آنلاین می توان به صرفه جویی در وقت اشاره کرد که در زمان کنکور هر لحظه را می توان یک فرصت طلایی به حساب برد و نباید گذاشت هیچ لحظه ای به هدر رفت . پس ما برای صرفه جویی در وقت شما عزیزان آموزش را برای شما آنلاین کرده ایم .

کلاس آنلاین زیست شناسی در فسا برای کنکور

روش تدریس ما به صورت تدریس مفهومی – ترکیبی ، به همراه تکنیک تست زنی می باشد . ما برای شما هر فصل را به طور جداگانه آموزش می دهیم تا شما بتوانید تمام نکات مهم و تکمیلی هر بخش را آموزش ببینید . در کنار تدریس از انیمیشن های آموزشی هم استفاده می کنیم تا مفهوم مطالب را بهتر و گویاتر بیان شود .

این درس با توجه به این که یکی از دروس مهم و اصلی در رشته تجربی می باشد پس از اهمیت زیادی در کنکور برخوردار است و پاسخ صحیح دادن به هر سوال از این درس می تواند شما را به رتبه برتر کردن نزدیک کند .

به همین منظور ما سعی بر این داشتیم که با توجه به سوالات کنکور چند سال اخیر نکات مهم و تکمیلی هر بخش را جداگانه جمع آوری کنیم و در پایان هر فصل این نکات را به عنوان نکات تکمیلی به شما آموزش دهیم .

پس با آموزش نکات تکمیلی به مانند آن است که چندین دوره از سوالات کنکوری گذشته را مرور کرده اید .

ما تدریس خود را طبق بودجه بندی سال جاری پیش می بریم یعنی فصولی که دارای اهمیت بیشتری می باشد را به طور دقیق تر و نکته ای تدریس می کنیم .

کتاب زیست شناسی متوسطه شامل 3 کتاب با فصل های متفاوت می باشد .

برخی از فصل ها چون شباهت با هم دارند پس بهتر است برای فهم بهتر با هم آموزش داده شود .

—————————
مدرس : محدثه روستایی
تماس : ۰۹۱۰۰۰۰۰۰۰
تلگرام : ۰۹۱۰۰۰۰۰۰۰
واتس اپ : ۰۹۱۰۰۰۰۰۰۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *