کلاس آنلاین زبان انگلیسی تمام مقاطع

با ثبت نام در کلاس زبان انگلیسی به صورت آنلاین شما دانش آموزان عزیز میتوانید شاهد پیشرفتتان باشید و موفقیت خود را تضمین کنید . این دوره ویژه تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان شاهرود برگزار میگردد . اگر فکر میکنید تنها در این درس ضعیف یا دارای نقاط ضعف هستید پیشنهاد ما به شما این است که در کلاس ما شرکت نمایید و آنها را به توانایی و قابلیت های مثبت تبدیل کنید . زیرا علاوه بر درس بر روی عواملی از جمله ترس اضطراب یا نبود اعتماد به نفس که باعث میشود شما از این درس دلسرد شوید و یا آن را کنار بگذارید ، کار میشود .

کلاس آنلاین زبان انگلیسی تمام مقاطع

در پایان شاهد عملکرد مثبت خود هنگام انجام فعالیت در کلاس و امتحان پایان ترم خواهی بود و بی شک نمره ی دلخواهتان را هم به دست خواهید آورد . از فعالیت های کلاس این است که شما یاد میگیرید چگونه واژگان را به همراه مترادف و متضادشان به حافظه ی بلند مدت خود بسپارید تا هیچگاه دچار فراموشی نشوند و از همه مهمتر هنگام امتحان دچار مشکل نشوید .

زیرا برخی از زبان آموزان به دلیل به یاد نیاوردن یا ندانستن یک ، دو واژه باعث میشود کل نمره ی آن سؤال را از دست بدهند . بخش دیگر شامل گرامر است که ما آن را مرحله به مرحله به صورت دقیق و اصولی آموزش میدهیم که هیچ جای ابهامی در ذهن دانش آموز باقی نماند و نشانه هاایی را یاد میدهیم که بتواند به سرعت و آسانی تشخیص و پاسخ دهد .

اما در قسمت ریدینگ شما به صورت کاملا تحلیلی متن را میاموزید این به منظور آن است که هم با کلمات و هم معنی آنها آشنا شوید دایره واژگان شما افزایش و گسترده تر شود . علاوه بر آن با ساختار متن آشنا خواهید شد در مجموع قدرت درک شما بهتر میشود و سؤالات مربوط به درک مطلب را راحت تر جواب میدهید . پارت مکالمه علاوه بر اینکه لحن بیان جملات را یاد میگیرید میتوانید در این میان عبارات و اصطلاحاتی که عامیانه یا در فعالیت روزمره خودتان با آن مواجه میشوید بیاموزید و در آخر تلفظ درست و صحیح همه کلمات را فرا خواهید گرفت .

چرا که چگونگی تلفظ تأثیر بسزایی بر سایر مهارت ها از جمله شنیداری دارد . تا زمانی که واژه را نتوانید درست ادا کنید مخاطب شما نمیتواند درک کند که چه میگویید بنابراین همین امر باعث از دست دادن قدرت تمرکز خواهد شد . ما بهترین ها را پیش رویتان قرار میدهیم و شما را در رسیدن به هدف والا یاری خواهیم کرد .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *