کلاس آموزش زبان در سمنان به صورت مجازی

زبان آموزان عزیز کل استان سمنان شما میتوانید با شرکت در کلاس آموزش زبان انگلیسی به صورت مجازی سطح مقدماتی قدمی رو به جلو در پیشرفت و یادگیری بردارید . این دوره را که ممکن است با عنوان مبتدی بشناسید مطابق با سطح 2A و عزیزان اصول اولیه را فرا میگیرند و میتوانند درباره ی نیازهای ساده و اساسی خود با همه صحبت کنند . ما بر این باوریم که در مرحله مقدماتی مهم نیست از چه نقطه ای شروع میکنید و شرایط به گونه ای فراهم شده است تا یادگیری یکبار برای همیشه با کیفیت و سرعت انجام شود . در اینجا شما علاوه بر تماشای فیلم های آموزشی دسترسی به مطالب متنوع و جذاب از ویژگی های مهم و مثبت آن محسوب میشود .

کلاس آموزش زبان در سمنان به صورت مجازی

پس از گذراندن این دوره به راحتی میتوانید جملات اصطلاحات متداول و پایه ای مثل اطلاعات شخصی خانوادگی خرید و … را درک کنید و در کنار کارهای ساده و روتین که با آنها آشنایی دارید به صحبت بپردازید و با عبارات ساده به توصیف خود و دنیای اصراف بپردازید . فعالیت های ما به گونه ای است که تمامی مهارت ها یعنی نوشتاری شنیداری خواندن گفتاری را با هم درگیر میکند و باعث میشود که دانش پژوه تقریبا به یک اندازه پیشرفت کند و بتواند ارتباط بهتری برقرار کرده و آنها را به کار ببرد .

زبان انگلیسی به عنوان اولین علم زنده دنیا از جایگاه ویژه ای برخوردار است و ندانستن این زبان بین المللی بی سوادی محسوب میشود . تسلط بر آن نکته ای است که از دید کسی پنهان نمیماند و حتی در آینده کاری شما نیز میتواند نقش بسزایی داشته و یک مزیت چشمگیر محسوب شود و با جهانی شدن آن و پیش رفتن به سوی این دهکده جهانی روز به روز بر ارزش این مزیت افزوده میشود .

صد در صد ما نمیتوانیم همه ی آب های بیکران را شنا کنیم اما میتوانیم به اندازه مهارت خود بدون ترس در این دریای پهناور شنا کنیم و لذت ببریم . انگلیسی را هم دریایی تصور کنید که کافی است مهارت های آن را بیاموزید تا با لذت فراوان خود را به این بسپارید و زندگی جدیدی را برای خود رقم بزنید . بنابراین با صرف کمترین هزینه و صرفه جویی در وقت میتوانید در کلاس ما حضور یابید و از تجارب ما نهایت استفاده را ببرید و بهترین ها را از آن خود کنید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *