کلاس آموزش آنلاین ویترای در اردبیل

برگزاری کلاس آموزش آنلاین ویترای در اردبیل را جهت یادگیری هنر نقاشی روی شیشه به شما هنردوستان عزیز پیشنهاد  می دهیم . شما می توانید با شرکت در کلاس آموزش آنلاین ویترای در اردبیل علاوه بر یادگیری به رفع ایراد های خود و سوال همزمان از معلم هنری خود بپردازید . در ابتدای هر جلسه به رفع ایراد جلسات قبل پرداخته خواهد شد . در واقع شما با هزینه ای معقول تر از هزینه کلاس های حضوری آموزشی جامع را خواهید داشت .

کلاس آموزش آنلاین ویترای در اردبیل

ما یادگیری را شامل دو بخش میدانیم: 1- میزان علاقه و تمرین شما عزیزان 2- نحوه یاد دهی و آموزش

 ما با تدریس آنلاین ویترای در تهران و اطراف سعی داریم متدهای مختلف با نکات طلائی که حاصل سالها تجربه در این زمینه هنری است را به هنر جوهایمان آموزش دهیم . مراحل این دوره آموزشی از پایه هنری که رنگ شناسی است آغاز و تا یاد دهی پیشرفته ویترای ادامه دارد .

در پایان این دوره از لحاظ اطلاعات هنری و فن و فوت های آموزشی ویترای ، شما کاملا حرفی برای گفتن دارید  . کلاس های ما به صورت آنلاین و با امکان پرسش و پاسخ برگزار می گردد . این ها توضیحی کلی در خصوص مزایایی است که ما را متمایز می نماید و هنرجویان ما پس از شرکت در این دوره متوجه تمام این تمایزات به صورت ملموس خواهند شد .

قبلا به دلیل جو جامعه و فرهنگ اشتباهی که جا افتاده بود ، آقایان به سمت هنر کمتر ترغیب پیدا می­کردند اما در حال حاضر ما هنرمندانی در عرصه ویترای داریم که از آقایان بوده و کارهای فوق العاده ای خلق می نمایند . این هنر جنسیت را نیز پشت سر گذاشته است . این آموزش برای کودکانی که به جای بازی با رنگ علاقه مند به جست و خیز و بازی های حرکتی هستند ، مناسب نیست .

ما معتقدیم با یادگیری هر هنری به درون خود سیر و سفری خواهیم داشت . همه اتفاقات و پیش آمدهای زندگی ما حاصل انتخاب های ما هستند . در صورتی که علاقه مند به یادگیری خصوصی این هنر جادویی و جذاب هستید از طریق راه های ارتباطی درج شده با ما تماس بگیرید .

—————————
مدرس : مهناز پیرحیاتی
تماس : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
تلگرام : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
واتس اپ : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *