تدریس مجازی ویترای در اهواز

تدریس مجازی ویترای در اهواز نیاز به پیش زمینه نقاشی نداشته و مخصوص به گروه سنی مشخصی نمی باشد . رنگ های ویترای شادی نهانی در خود جای داده اند که در نتیجه بر روی هر سطحی جلوه ­ای زیبا دارند . اگر بتوانید بر طبق اصولی که به شما آموزش داده می شود ، عمل کنید ، روح و جان تازه ای به آثار تان خواهید بخشید . شما می توانید خلاقیت درونتان را به نمایش بگذارید ، می توانید خودتان را فریاد بزنید ، می توانید آرامش را به خودتان هدیه دهید و این در رنگ های زنده این هنر جاری است .

تدریس مجازی ویترای در اهواز

همانطور که شاید بدانید آموزش ویترای از ورکشاپ های یک روزه شروع تا دوره هایی با مدت زمان های متفاوت برگزار    می گردد و یا پکیج های آموزشی که شما از اینترنت خریداری می نمائید و با کمک آن به یادگیری می پردازید . راه های رسیدن به مقصود زیاد است .

ما یادگیری را شامل دو بخش میدانیم: 1- میزان علاقه و تمرین شما عزیزان 2- نحوه یاد دهی و آموزش

 ما با تدریس مجازی ویترای در اهواز سعی داریم متدهای مختلف با نکات طلائی که حاصل سالها تجربه در این زمینه هنری است را به هنر جوهایمان آموزش دهیم . مراحل این دوره آموزشی از پایه هنری که رنگ شناسی است آغاز و تا یاد دهی پیشرفته ویترای ادامه دارد . ما به شما نحوه کار بر روی سطوح مختلف از جمله چوب ، سفال و شیشه را آموزش خواهیم داد .

در پایان این دوره از لحاظ اطلاعات هنری و فن وفوت های آموزشی ویترای ، شما کاملا حرفی برای گفتن دارید  . کلاس های ما به صورت آنلاین و با امکان پرسش و پاسخ برگزار می گردد . تدریس ما در معتبرترین اپلیکیشن برگزاری کلاس های آنلاین (ادوب کانکت) می باشد که محیطی مشابه با کلاس درس داشته و می توانید با تلفن همراه نیز به آن متصل شوید .

این ها توضیحی کلی در خصوص مزایایی است که ما را متمایز می نماید . همانطور که خود می دانید در عصر جدید هر کس باید برای خود حرفه ای داشته باشد . حرفه ای که به آن عشق بورزد و گذر عمر را در زمان انجام آن حس نکند . ما تلاش می کنیم با دریافت هزینه ای مناسب و دراختیار گذاشتن اطلاعاتی جامع ، این هنر زیبا را از تهران به اهواز آورده و به علاقه مندان به این هنر کهن عرضه نمائیم .

درصورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید .

—————————
مدرس : مهناز پیرحیاتی
تماس : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
تلگرام : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
واتس اپ : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *