تدریس مجازی زبان کنکور در سمنان

زبان انگلیسی آخرین درس از دفترچه عمومی است و مانند سایر دروس 25 تست از کنکور سراسری را به خود اختصاص داده است . کسب نمره مطلوب در این درس با توجه به ضریب آن میتواند در رتبه شما تأثیرگذار باشد . سؤالات آن شامل قواعد لغات کلوزتست ریدینگ یا درک مطلب است بنابراین ما کلاسی را به صورت مجازی برای داوطلبین عزیز در استان سمنان برگزار مینماییم تا بتوانیم آنها را با نحوه ی خواندن درس زبان انگلیسی آشنا و تکنیک و مهارت های لازم را تدریس کنیم . زبان نقش بسیار حیاتی در آینده و دانشگاه دارد بنابراین سعی میکنیم با راهکارهایمان در شما علاقه و انگیزه ایجاد نماییم .

تدریس مجازی زبان کنکور در سمنان

در بخش لغات ما تلاش میکنیم با شیوه های جمله بندی و طبقه بندی یا استفاده از ترفند چراغ راهنما تمامی کلمات را با مترادفشان به ذهنتان بسپارید و اینکار باعث میشود که دچار فراموشی نشوید . اما گرامر ما بهترین روش را برای مطالعه شما در نظر گرفته ایم و آن هم این است که با استفاده از یکسری الگوها و نشانه ها به راحتی میتوانید تست ها را پاسخ دهید .

در پارت کلوز تست و ریدینگ که در واقع چالشی ترین بخش و ترکیبی از قواعد دستوری کلمات است و بسیار حائز اهمیت میباشد ، شما با فهم و درک درست بتوانید جای خالی جمله ها را پر کنید . متن و درک مطلب ممکن برای خیلی از بچه ها نگران کننده باشد اما ما این اطمینان را به شما میدهیم و راه حل هایی را پیش رویتان قرار میدهیم تا هم سرعت عملتان زیاد شود هم بتوانید از عهده ی سؤالات بربیایید .

بهترین منبع برای مطالعه زبان آزمون به جرأت میتوانیم بگوییم پرسش های سال های اخیر است زیرا موجب میشود که شما با نحوه ی سؤالها آشنا شوید و تست های بیشتری را حل نمایید . جهت تسلط یافتن نیازمند حوصله و اراده شما عزیزان است که این در این امر ما یاریتان میکنیم با انگیزه ی دوچندان این مبحث را یاد بگیرید و نقاط قوت و ضعف خودتان را بشناسید .

انگیزه و انرژی خود را بالا نگه دارید تا بتوانید پر قدرت تر از همیشه به مطالعه و دروس خود بپردازید و موفقیت در کنکور را از همیشه به خودتان نزدیکتر ببینید . لازمه رسیدن به هر هدفی این است که ابتدا مسیر آن را هموار کنید و تجهیزات لازم برای رسیدن به آن را برای خود بسازید که ما آن را برای شما فراهم میکنیم .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *