تدریس مجازی زبان انگلیسی عمومی در ساری

کلیه ی علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی عمومی ، می توانند با شرکت در کلاس های مجازی شهر ساری و برخورداری از تدریس اصولی و هدفمند ، مهارت های خود را در زمینه های شنیداری ( Listening ) ، نوشتاری ( Writing ) ، گفتاری ( Speaking ) و خواندن (Reading ) تقویت نمایند و برای شرکت در آزمون های مهم و سرنوشت سازی نظیر امتحانات پایان ترم همه ی پایه های مدارس ، کنکور های سراسری ، ارشد ، دکتری ، ام اس آر تی (MSRT ) و انواع آزمون های بین المللی ، آمادگی لازم را کسب نمایند . نحوه ی برگزاری کلاس ها نیز عمدتا به صورت خصوصی ، نیمه خصوصی ( 5 نفر ) یا گروهی ( حداکثر 10 نفر ) می باشد . زبان آموزان می توانند با تنوعی که در نوع برگزاری کلاس ها در اختیارشان قرار داده ایم و با توجه به نیاز های خود در یکی از این کلاس ها شرکت کنند تا به نتایج دلخواه دست یابند .

تدریس مجازی زبان انگلیسی عمومی در ساری

به عنوان مثال ، دانش آموزان مدارس در صورتی که با کمبود وقت مواجهند و تا شروع امتحانات فرصت چندانی ندارند ، می توانند با شرکت در کلاس های خصوصی ، در کوتاه ترین زمان ، نقاط ضعف خود را پوشش دهند و به نمرات عالی در امتحانات دست یابند . همچنین برای عزیزانی که نیازمند شرکت در کلاس هایی با هزینه های مناسب تر می باشند ، امکان شرکت در کلاس های عمومی فراهم شده است .

هدف ما ارائه ی با کیفیت ترین خدمات آموزشی به شما هم شهری های عزیز و دستیابی به بالاترین میزان بازدهی می ­باشد . اگر خواهان پیشرفت ، ایجاد تحول و فرصت های شغلی فراوان در زندگی خود هستید ، با اشتیاق به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید . ما نیز مفتخر خواهیم بود با فراهم کردن شرایط مناسب برای یادگیری بهتر و موثر تر ، شما را در رسیدن به اهدافتان یاری ­نماییم .

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *