تدریس مجازی ریاضیات در بندرعباس برای ابتدایی

باتوجه به اینکه ریاضیات دوره ی ابتدایی یکی از دروس پایه و اساس سایر دروس ریاضی در مقاطع بالاتر تحصیلی است پس یادگیری آن هم در همین ابتدا بسیار ارزشمند بوده و موفقیت فرد را در مراحل بالاتر تحصیلی در پی خواهد داشت . ما هم برای اینکه همگان بتوانند از آموزش خصوصی ریاضی بهره مند شوند و هیچ کس از فرزندانمان در هیچ کجای این سرزمین از آموزش معلم خصوصی بی بهره نماند کلاس هایی را بطور مجازی برگزار کرده ایم که در انجا ریاضی به صورت ویژه توسط یک مدرس مجرب برای دانش آموزان ابتدایی تدریس می شود . اگر چه مکان برگزاری این کلاس ها در بندرعباس است علاوه بر تمام شهرستانی های عزیز هرمزگانی همه ی افراد در کل کشور هم محدودیتی ندارند و می توانند در این آموزش های مجازی ثبت نام کنند زیرا این کلاس ها به صورت آنلاین است و حضور جسمی وجود ندارد بلکه حضور به صورت آنلاینی است که مثل همون کلاس های معمولی بچه ها وجود مدرس خود را حس میکنند با این تفاوت که در کنار آن ها نیست سر کلاس بچه ها می توانند صحبت کنند و مسائل خود را بپرسند اگر جایی را متوجه نشوند حتما سوال کنند .

تدریس مجازی ریاضیات در بندرعباس برای ابتدایی

هدف از برگزاری این کلاس ها همانطور که در بالا هم به آن اشاره شد گسترش آموزش برتر برای یادگیری بهتر و افزایش آموزش ها در سطحی گسترده تر برای دسترسی افراد بیشتری به این آموزش های نوین و اختصاصی است . پس بجای اینکه بچه های ما در گو شی های هوشمند علاف باشند به دنبال بازی های بی اساس باشند به آنها یاد دهیم که از بوجود آمدن این امکانات ارتباطی در راه صحیح و پیشرفت آگهی خود استفاده کنند .

آموزش ریاضیات بسیار ارزشمند است به دلیل اینکه این یکی از دروسی است که در زندگی روزمره ما هم کارایی زیادی دارد همچنین با یادگیری این درس در ابتدا به دانستن آن در مراحل بالاتر تحصیلی کمک عمده ایی خواهد کرد . پس خانواده های محترم در کلاس های آنلاین ما با صرف کمترین هزینه و زمان فرزندان خود را مشارکت دهید تا بهترین روش یادگیری ریاضی را برای آموزش آن ها بکار بگیریم . ابزاری که شما برای شرکت در این کلاس ها احتیاج دارید یک گوشی هوشمند که امروزه در اغلب خانه ها وجود دارد حتی میتواند با گوشی بزرگتر خود هم مشارکت کند یا با استفاده از یک تبلت و … است .

—————————
مدرس : رضوان موسی پور
تماس : ۰۹۱۳۸۲۶۶۸۲۰
تلگرام : ۰۹۱۳۸۲۶۶۸۲۰
واتس اپ : ۰۹۱۳۸۲۶۶۸۲۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *