تدریس زبان در سمنان برای مدارس

همه ی دانش آموزان مدارس در شهرهای سمنان و قم میتوانند برای یادگیری درس زبان انگلیسی در کلاس ما ثبت نام نمایند و مهارت های لازم را آموزش ببینند . تدریس ما با روش هایی که شما عزیزان در مدرسه یاد میگیرید کاملا متفاوت است و بر علاقه ی شما میفزاید و آن را دو چندان میکند . اصولا بچه ها ساعت هایی را که به این درس اختصاص دارد ، کسل کننده میدانند و یا به عبارتی به دلایل متفاوتی همچون ترس دوست ندارند در کلاس حاضر شوند .

تدریس زبان در سمنان برای مدارس

این به این دلیل است که آنها از روش های تدریس اصولی و درست آگاه نیستند به همین خاطر یا رغبت ندارند و یا تمایل خود را از دست داده اند اما ما به شما قول میدهیم که با حضور فعال و مفیدتان تمامی نگرش های منفی شما را تغییر دهیم . فعالیت های ما در کلاس با توجه به مقطع تحصیلی مورد نظرتان شامل همه ی بخش ها از جمله تدریس لغات مکالمه و یا حتی ریدینگ میباشد . برای جذاب تر شدن و اینکه فضا برایتان خشک و بی روح نباشد از تصاویر جذاب فایل و کلیپ های تصویری استفاده میکنیم .

این امر به شما کمک میکند که مطالب و محتواها را به آسانی و با سرعت یاد بگیرید و از این طریق حافظه ی بیناییتان تقویت میشود و عملکرد مغزتان افزایش میابد . برای حفظ کردن کلمات ما روش هایی را یاد میدهیم که به راحتی بتوانید آنها را به خاطر بسپارید و هیچگاه دچار فراموشی نشوید . اما برای مکالمه سعیمان بر این است که از ویدئوهای آموزشی استفاده کنیم که این امر تأثیر بسزایی در یادگیریتان دارد .

در کنار آن شما با تلفظ درست دقیق و کلی عبارات اصطلاحات میاموزید که در فعالیت های روزانه بسیار قابل استفاده میباشد . زیرا هر روز جملات بیشماری تولید میکنیم و اینها جزئی از جمله های ما هستند . قواعد دستوری که اصولا زبان آموزان آن را سخت ترین پارت میدانند ، با شیوه های تدریس ما ، برایشان آسان و قابل هضم میشود و دیگر هیچگونه مشکلی در این قسمت ندارند .

ریدینگ یا متن از جمله بخش هایی است که شما میتوانید از آن برای افزایش دامنه ی واژگان استفاده کنید و مثال هایی از قواعد در آن مشاهده نمایید . در حقیقت Grammar تمامی بخش ها را تحت پوشش قرار میدهد و تسلط بر آن میزان مهارت شما را نشان میدهد . با مدیریت زمان هزینه مناسب و مقرون به صرفه میتوانید از تمامی مزایا به بهترین شکل استفاده نمایید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *