تدریس زبان انگلیسی برای کودکان در سمنان

تدریس زبان انگلیسی همراه با شیوه ای جذاب و متفاوت ویژه بچه هایی که میخواهند از همان ابتدا این علم را یاد بگیرند . ارائه ی بخش هایی از جمله آموزش لغات استفاده از عکس های متنوع جهت یادگیری بهتر و تثبیت پایدار آن در حافظه ی تصویری آموختن مکالمه و عبارت های ساده همراه با پخش فیلم و کلیپ های کوتاه برای کودکان 8 سال در منطقه سمنان فراهم آورده ایم . فراگیری زبان دوم نیازی است که روز به روز افزایش و اهمیت ویژه ای برای همه ی افراد پیدا میکند . ما سعی میکنیم بهترین راه ها را در اختیار زبان آموزان قرار دهیم تا بتوانیم تمامی دغدغه ی یادگیری را با خیالی آسوده رفع کنیم .

تدریس زبان انگلیسی برای کودکان در سمنان

این روزها یکی از نگرانی های بزرگ والدین، آموزش زبان به فرزندانشان است و حتی این جمله را که از همان کودکی آنها را به کلاس زبان بفرستید، زیاد شنیدید . ما در اینجا میخواهیم با استفاده از بازی ها ترانه های کودکانه وسایل کمک آموزشی مناسب ضمن ایجاد انگیزه، بازتاب و عملکرد مثبتی را داشته باشید . پژوهش ها نشان میدهند که دو زبانه بودن خردسالان سبب تقویت کارکردهای اجرایی در مغز، بر توجه و عملکرد حافظه تاثیرگزار است .

یکی از اصلی ترین اهداف ما درنظرگرفتن نیازهای اساسی و عاطفی است که منجر به ایجاد علاقه اشتیاق و انگیزه میشود که در همین راستا میتواند تمام مکالمات روزمره خود را بدون فشار تبدیل به زبان دوم کند . کلاس ما همواره در تلاش است که محیط را از هر نظر غنی ساخته و این امکان را فراهم آوریم تا تنها از طریق سرگرمی و روش های غیرمستقیم به فراگیری زبان بپردازیم .

طبیعی است که در تحقق این امر نقش خانواده را نمیتوان نادیده گرفت و درواقع پدر و مادرها میتوانند هم راستا با ما برای پرورش کودکی شاد از لحاظ روانی نقشی تاثیرگزار را ایفا نمایند . بنابراین با صرف مناسب ترین هزینه از ویژگی های مثبت این کلاس برخوردار شوید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *