تدریس خصوصی زبان مدارس در شاهرود

تدریس درس زبان انگلیسی به صورت خصوصی ویژه علاقه مندان مدارس دوره متوسطه دوم در شهرستان شاهرود برگزار میشود . آموزش پارت های مختلف کتاب از جمله گرامر دیالوگ متن و حفظ کردن لغات به روش کدینگ برای ماندگاری پایدار صورت میگیرد . دانش آموزان میتوانند از اصول درست یادگیری آگاه شوند حتی اگر نگرش منفی نسبت به زبان داشتند با بکارگیری این شیوه ها باعث میشود علاقه ی آنها دوچندان شود .

تدریس خصوصی زبان مدارس در شاهرود

بنابراین با گذراندن وقت خود در کلاس هم تاثیر مثبتی بر انجام فعالیت ها میگذارند هم نمره ای که میخواهند، دریافت مینمایند . دیگر نگران چگونه یاد گرفتن خود نباشید ما بهترین راه ها را در اختیار شما قرار میدهیم تا از آن برای رسیدن به نقطه ی موفقیت استفاده کنید .

ما قصد داریم در اصول یاددهی زبان، هدف روشنی از خواندن علی الخصوص نوشتن برای زبان آموزان ارائه دهیم تا بتوانند با انگیزه بیشتری به آموختن بپردازند . سبک یادگیری کلاس ما کلیه مطالب در قالب موضوعات کاربردی دسته بندی شده و حین کار، نکات دستوری و واژگان آموزش داده میشود . ما با راه اندازی دپارتمان های موثر همگام با تدوین متدهای مدرن در دنیا فعالیت هایمان را در سطح کیفی بسیار بالا برگزار مینماییم .

راهکارهای ما به منظور آموزش موفق برای دستیابی به نتیجه دلخواه تلاش میکند تا بتواند پاسخگوی نیازهای شما دانش پژوهان عزیز باشد . با بکارگیری تکنیک های درست و کاربردی و دانستن زبان خارجی در مدارس ایران باعث گستردگی افراد در سطح بین الملل خواهد شد .

ما برای نتیجه بخشی وقت و هزینه های مصرفی شما امکاناتی را در نظر گرفتیم که تنها روی یادگیری موثر و سازنده تمرکز کنید و هر مشکلاتی از قبیل ترس و استرس اعتماد به نفس پایین که مانعی در برابر پیشرفت شما شده را از بین ببرید . از آنجایی که کسب معدل بالا برای بچه ها خیلی مهم است، با برنامه ریزی و تقویت مهارت ها به سادگی میتوانید از عهده ی امتحان پایان ترم بربیایید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *