تدریس خصوصی زبان انگلیسی هفتم در سمنان

درس زبان انگلیسی پایه هفتم به عنوان اولین کتاب برای دانش آموزان در مقاطع درسی پیش رو است . ما این مبحث را به صورت تدریس خصوصی در شهر سمنان آموزش میدهیم و آنها را با حروف الفبا و بخش قابل توجهی از کلمات آشنا خواهیم کرد زیرا از مهمترین واحدهای درسی است . بنابراین همه مفاهیم اصول قواعد و دستور زبان لغات و جملات را برای شما به طور کامل آموزش داده میشود و با ارائه مجموعه ای از تمرین ها و نمونه سوالات متنوع سعی داریم که یادگیری بهتر صورت گیرد و علاقه مندان به نتایج دلخواهشان برسند .

تدریس خصوصی زبان انگلیسی هفتم در سمنان

ما از روش هایی استفاده میکنیم تا سخت ترین درس برای دانش آموزانی که تازه به دوره متوسطه اول پا گذاشته اند راحت و شیرین شود . حتی شامل کسانی میشود که به دلایل مختفی از جمله آگاه نبودن از روش های درست تدریس زبان را کنار گذاشته اند . پژوهش های انجام شده در حوزه یادگیری زبان دوم نیز بر این حقیقت صحه میگذارد و صرف نظر از اینکه چه بینشی نسبت به فرایند آموختن وجود دارد ، در کلاس هایی که روابط هیجانی و عاطفی مورد توجه قرار میگیرد زبان آموزان موفق تر هستند و فرایند زبان آموزی با سرعت بیشتری اتفاق میفتند .

ما با استفاده از تدریس زبان انگلیسی به صورت صحیح و مستمر ، دانش پژوهان را به فراگیری ترغیب و اقدامات لازم راجهت ارتقای سطح کیفیت کتاب اتخاذ میکنیم . ضرورت یادگیری انگلیسی بر همگان واضح میباشد و با توجه به بحث جهانی شدن ارتباطات بین کشورهای مختلف بر همه روشن است که هر فردی باید بتواند با افراد مختلف ارتباط برقرار کند . عزیزانی که علاقه زیادی به این درس دارند اما شیوه مهارت آن را نمیدانند و همین عامل سدی در برابر پیشبرد اهدافشان شده پیشنهاد میکنیم در کلاس ما ثبت نام کنند و تمامی موانع نگرش های منفی که دارند از بین ببرند از همین الان خود را در بالاترین سطح تصور کنید .

وقتی که زبان آموز اهداف خود را بشناسد و آنها را دقیقا تعریف کرده باشد میتواند مطمئن شود که با هر قدمی که در مسیر یادگیری زبان بر میدارد یک قدم به هدف خود نزدیک تر میشود .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *