تدریس آنلاین زیست شناسی در فسا

شروع ثبت نام دوره های آموزشی تدریس آنلاین زیست شناسی متوسطه در شهرستان فسا ویژه شما دانش آموزان و کنکوری های عزیز که می خواهید سطح علمی و دانش خود را ارتقا دهید . شما عزیزان می توانید به صورت آنلاین در این دوره های آموزشی شرکت کنید . از فواید آموزش آنلاین می توان به صرفه جویی در وقت اشاره کرد که در زمان کنکور هر لحظه از زمان برای شما عزیزان یک فرصت بسیار طلایی است که نباید آن را هدر داد .ما ، در کنار شما آمده ایم تا در کمترین زمان بیشترین آموزش را به شما بدهیم .

تدریس آنلاین زیست شناسی در فسا

روش تدریس ما به صورت تدریس مفهومی – ترکیبی ، تکنیک تست زنی و تدریس خلاصه هر درس می باشد .

ما هر فصل از کتاب را به طور جداگانه به صورت خلاصه همراه با نکات مهم هر بخش آموزش می دهیم .

از آن جایی که بازدهی آموزش از طریق فیلم های آموزشی و انیمیشن بهتر است بعضی از قسمت های کتاب که دارای اهمیت است را به همین صورت به شما آموزش می دهیم .

درس زیست شناسی یکی از دروس مهم و دارای ضریب بالا در کنکور تجربی می باشد و دانش آموزان کنکور تجربی برای کسب رتبه برتر باید حداکثر سوالات این درس را پاسخ صحیح دهند . به همین دلیل ما سعی بر این داریم که با توجه به نمونه سوالات چند سال اخیر نکات مهم و تکمیلی را جمع آوری کنیم و برای هر قسمت از کتاب به صورت جداگانه به شما آموزش دهیم .

شما با خواندن این نکات توانسته اید سوالات چندین سال اخیر را نیز هم مرور کنید .

با توجه به این که هر فصل از کتاب طبق بودجه بندی سال جاری طراح سوالات را طرح می کند ما هم نیز طبق همین بودجه بندی تدریس را به پیش می بریم و فصل های دارای اهمیت را بیشتر تدریس و آموزش می دهیم . کتاب زیست شناسی شامل 3 کتاب با فصل های متنوع می باشد . اما برخی از فصول شباهتی با هم دارند به همین دلیل فصل های دارای شباهت را برای آموزش و درک بهتر با هم تدریس می کنیم .

—————————
مدرس : محدثه روستایی
تماس : ۰۹۱۰۰۰۰۰۰۰
تلگرام : ۰۹۱۰۰۰۰۰۰۰
واتس اپ : ۰۹۱۰۰۰۰۰۰۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *