آموزش مجازی زبان انگلیسی برای کنکور

زبان انگلیسی از جمله درس هایی است که روش مطالعه مخصوص به خودش را دارد زیرا دارای مطالب و جزئیات فراوان میباشد . ما اینجا هستیم که تکنیک های تست زنی برای کنکور سراسری را آموزش دهیم تا به راحتی بتوانید از عهده ی این آزمون برآیید و با مشکل روبرو نشوید . این را بدانید که زبان به عنوان یک درس عمومی نقش مهمی در امتحان و خوب شدن رتبه شما ایفا میکند . مطمئن باشید که با بکارگیری روش ها و استراتژی های کاربردی و مهمی را که به صورت مجازی در اختیارتان قرار میدهیم به راحتی میتوانید درصد بالایی را به خود اختصاص دهید . شاید برای همه ی شما 100 زدن این بخش مهم باشد اما مهمتر از آن این است که جواب درست را انتخاب کنید .

آموزش مجازی زبان انگلیسی برای کنکور

داوطلبانی که متقاضی ادامه تحصیل در رشته و دانشگاه های مشخصی هستند و به اصطلاح هدف خودشان را مشخص کردند باید با توجه به ماهیت درس زبان و ضریب آن ، با یک برنامه ریزی دقیق میتوانند به تسلط خوبی برسند زیرا در نتیجه آزمونشان تأثیر خوبی دارد . بنابراین ما یک برنامه هدفمند را در اختیار داوطلبان قرار میدهیم تا بدون استرس به مطالعه این مبحث اقدام کنند .

آزمون شامل چهار بخش واژگان گرامر کلوز تست و درک مطلب میباشد که با توجه به تفاوت سطح زبان عزیزان باید زمان های متفاوتی را صرف یادگیری نمایند . مدیریت زمان در کنکور چالشی بزرگ برای همه داوطلبین است در حقیقت یکی از مؤلفه های اصلی رقابت وقت محدود است که باید در تمام مراحل به آن توجه کرد .

در نتیجه تکنیک هایی را در اختیارتان قرار میدهیم تا بتوانید وقت خود را کنترل کنید تا جایی که در کنکور زمان اضافه بیاورید و به راحتی میتوانید به آن سؤال هایی که در ابتدا برایتان دشوار یا یا نتوانستید جواب بدهید ، در آخر پاسخ دهید . قطعا مهمترین راز موفقیت داشتن یک انضباط فردی است به این معنی که یک کاری را برای خودتان مشخص کنید و اگر بدانید از عهده ی کاری که متقبل شده اید بر میایید نیمی از راه را طی کرده اید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *