آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین

دانش آموزان استان سمنان اگر در درس زبان انگلیسی مشکل دارید و نگران از دست دادن نمره ی امتحانی خود هستید پیشنهاد ما به شما این است که در کلاس ما ثبت نام کنید و تمامی تکنیک های لازم را به صورت آنلاین آموزش ببینید . از مزایای دوره ما این است که تمامی نقاط ضعف خود را در هر مهارت یعنی شنیداری گفتاری نوشتاری و خواندن شناخته و توسط راه حل هایی که در اختیارتان قرار میدهیم ، آن را به نقاط قوت تبدیل کنید .

آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین

ما پیشرفت و موفقیت شما را در امتحان پایان ترم تضمین میکنیم و این اطمینان را داشته باشید که به آسانی از عهده ی سؤالات برمیایید و شاهد نتیجه ی دلخواه خود هستید . چگونگی به خاطر سپردن لغات و معنی آنها دغدغه ی خیلی از دانش آموزان است مخصوصا در امتحان هنگام مواجه شدن با سؤالاتی مانند کلوزتست یا درک مطلب میترسند .

اما نگران نباشید ما روش هایی را در اختیارتان قرار میدهیم علاوه بر آنکه بتوانید دایره لغاتتان را گسترده تر کنید ، بلکه همراه با ترجمه ی هر کلمه مترادف و در بعضی موارد متضاد شان را هم حفظ کنید .

همچنین به شما کمک میکنیم که گرامر را به ساده ترین شکل ممکن در قالب مثال های متفاوت یاد بگیرید و بدون ترجمه کردن جمله ی مورد نظر به آسانی قواعد مربوط به آن را تشخیص دهید . از فعالیت های ما تدریس مکالمه و ریدینگ است که با پخش فایل صوتی شما با چگونگی خواندن جملات و نحوه ی درست تلفظ آنها آشنا خواهید شد همچنین با تجزیه و تحلیل جمله ها به راحتی به ساختار جملات پی برده و از این راه بخش گرامر شما تقویت خواهد شد .

بر همین اساس محتواهای آموزشی ما به گونه ای طراحی شده است تا با استفاده از بروزترین متدهای آموزش انگلیسی مهارت های speaking ( گفتن ) listening ( شنیدن ) writing ( نوشتن ) reading ( خواندن ) را افزایش میدهد . همانطور که میدانید اهمیت این درس بر هیچکس پوشیده نیست . زبان انگلیسی در بین ده زبان اول دنیا از حیث تعداد گویشوران قرار دارد بنابراین فراگیری آن برای دانش آموزان کاملا ضروری است در حقیقت یادگیری آن میتواند تضمین کننده آینده بچه های ما باشد .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *