آموزش انگلیسی در سمنان برای مدارس

دانش آموزان شهرهای سمنان و قم دیگر نگران درس زبان انگلیسی خود نباشید ما آموزش مجازی برای مدارس متوسطه اول در نظر گرفته ایم و شما میتوانید از بهترین بروزترین متدها برخوردار شوید و به نتایج دلخواهتان برسید . این کلاس میتواند شامل افرادی شود که به دلایل مختلفی از جمله یاد نگرفتن با ترس با آن روبرو میشوند یا از آن برای خود غول ساخته اند . در واقع ما بهترین راه ها را در اختیارتان قرار میدهیم تا تمامی نگرش های منفی شما از طریق بکارگیری شیوه های متنوع و متفاوت از بین برود و بعد از آن خودتان برای یادگیری با ذوق و علاقه قدم بردارید . هدف ما ایجاد انگیزه و انرژی در شما عزیزان است .

آموزش انگلیسی در سمنان برای مدارس

کتاب شامل پارت های مختلفی از جمله لغات گرامر مکالمه و ریدینگ میشود که ما سعی نموده ایم هر بخش را به صورت کاملا کاربردی و حتی الامکان با استفاده از تصاویر و مثال های مختلف پخش فایل های صوتی تدریس نماییم . در اینجت ما به شما روش های منطقی و کارآمد حفظ لغات انگلیسی را یاد میدهیم که کاملا علمی و مطابق با طبیعت آموختن زبان است .

نحوه یادگیری گرامر همواره از موضوعاتی است که میتواند برای زبان آموزان چالش بر انگیز باشد زیرا فکر میکنند آموختن قواعد دستوری نسبت به سایر بخش ها خشک و کسل کننده است . اما باید بدانید که به همان اندازه کلمات روزانه برای برقراری ارتباط اهمیت دارد ، گرامر هم به شما کمک میکند تا سلیس تر و روان تر صحبت کنید و بتوانید به درستی منظور خودتان را به مخاطب برسانید .

بنابراین ما این بخش جذاب را در قالب مثال دیالوگ و متن کار میکنیم تا به راحتی یاد بگیرید و برای همیشه ملکه ی ذهنتان شود . در رابطه با reading و conversation به گونه ای به شما آموزش میدهیم که علاوه بر تقویت مهارت های کلامی و خواندن ، دانش لغوی شما هم افزایش پیدا کند و نحوه ی تلفظ آواها و استرس روی کلمات را به خوبی یاد بگیرید .

تمام تلاشمان بر این است که توانایی هایتان را با انگلیسی تطبیق دهید و ذهن شما را برای یادگیری آماده کنید . در حقیقت راهکارهای ما باعث میشود که مسیر برای شما هموار و بسیار ساده تر به نظر برسد و نتیجه ی بهتری را به دست آورید تنها چیزی که نیاز دارید اراده و خواستن است .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *