تدریس نرم افزار matlab در کلاس آنلاین

با توجه به لزوم یادگیری نرم افزار های پیشرفته برای ورود به بازار کار و ارتقا علمی دانشجویان و دانش آموختگان ، دوره ی آموزشی تدریس نرم افزار تخصصی matlab به صورت مجازی برگزار می شود . این دوره در قالب کلاس آنلاین در فضای برنامه adobe connect برگزار می شود . دسترسی به این نرم افزار بسیار آسان بوده و علم آموزان می توانند از سراسر کشور با اتصال به اینترنت از طریق لپ تاپ یا تلفن های همراه هوشمند ، به راحتی در این کلاس ها حضور پیدا کنند .

تدریس نرم افزار matlab در کلاس آنلاین

برای شرکت در این دوره نیاز به هیچ پیش زمینه ای نیست . کلیه ی مباحث به صورت پایه و مقدماتی تدریس می شود و تمامی علاقه مندان ، به ویژه تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های علوم پایه و فنی مهندسی می توانند از این دوره بهره ببرند . همچنین این دوره برای دوستداران علم ریاضیات بسیار مفید است .

نرم افزار متلب ، یک زبان برنامه نویسی و نرم افزار گرافیکی و محاسباتی بسیار محبوب و قدرتمند است که امروزه در علوم و صنایع مختلف بسیار کاربردی است . برنامه نویسی در این نرم افزار از الگو ها و دستورات خاصی پیروی می کند . در این دوره آموزشی می توانید به صورت مقدماتی با کلیه ی این دستورات آشنا شوید و برنامه های مختلف و متعدد در حوزه ی تخصصی مورد نظر خود بنویسید و از مزایای بسیار آن بهره مند شوید . علاوه براین در نرم افزار متلب می توانید محاسبات بسیار پیچیده را با استفاده از توابع و دستورات از پیش تعبیه شده در متلب ، به راحتی و در کمترین زمان ممکن با دقت بالا انجام دهید . همچنین در متلب امکان ارتباط با دیگر نرم افزار ها نظیر excel وجود دارد . در نتیجه می توانید از طریق ارتباط یا link این دو نرم افزار به هم ، داده های مختلف را به متلب وارد کنید ، انواع و اقسام نمودارهای مختلف را رسم نمایید و تحلیل های پیچیده آماری را به سهولت برروی داده ها انجام دهید .

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *