آموزش آنلاین matlab به صورت عملی

کلاس های آموزش مجازی نرم افزار متلب برای دانشجویان و دانش آموختگان فنی و مهندسی و علوم پایه در سراسر کشور برگزار می شود . این کلاس ها به صورت آنلاین و در محیط نرم افزار Adobe connect تشکیل می شوند . شرکت در این کلاس ها برای عموم علاقه مندان به یادگیری عملی نرم افزار matlab آزاد است .

آموزش آنلاین matlab به صورت عملی

برای شرکت در این کلاس ها نیاز به هیچ پیش زمینه ای از برنامه نویسی ندارید . کلیه ی مباحث به صورت پایه و مقدماتی و به زبان ساده آموزش داده می شوند . متلب ، یک نرم افزار بسیار محبوب در بین دانشجویان مهندسی است . این نرم افزار قابلیت های زیادی را در اختیار کاربر قرا می دهد و نحوه ی به کارگیری آن بسیار آسان است . علاوه بر این زبان برنامه نویسی این نرم افزار ساده است . برای یادگیری آن کافی است الگوهای  کد نویسی آن را بیاموزید و با استفاده از خلاقیت خود در زمینه ی مورد نظرتان ، برنامه های مختلف را بنویسید و اجرا کنید .

یکی از قابلیت های بسیار ارزشمند نرم افزار متلب ، داشتن source یا منبع بسیار قوی است . به طوری که این نرم افزار بسیاری از مباحث مهم و کاربردی ریاضیات را پوشش می دهد . و برنامه های مربوط به هر مبحث را در اختیار کاربر قرار می دهد . با استفاده از این منابع می توانید محاسبات مختلف را انجام دهید . همچنین می توانید با الگوهای مختلف برنامه نویسی نیز آشنا شوید و هنگام  کد نویسی در پروژه های مختلف از آن ها استفاده کنید . در علوم و مهندسی ، بسیاری از مسائل و پروژه ها به حل معادلات مختلف وابسته است . در متلب ، امکان حل تحلیلی و عددی بسیاری از معادلاتی که حل آن ها ، بدون هوش مصنوعی ، بسیار سخت و یا بعضا غیر ممکن است ، وجود دارد . بنابراین با شرکت در کلاس های آنلاین و یادگیری نرم افزار متلب می توانید بسیاری از مسائل پیچیده ریاضی را به راحتی و با صرف کمترین زمان ممکن حل کنید .

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *