آموزش نرم افزار متلب در کلاس آنلاین

کلاس های آنلاین آموزش برنامه نویسی و نرم افزار متلب با هدف آموزش مقدماتی و پیشرفته این نرم افزار تخصصی ، برای کلیه علاقه مندان برنامه نویسی برگزار می شوند . کلیه ی دانشجویان و دانش آموختگان رشته های فنی و مهندسی و علوم پایه و سایر علاقه مندان می توانند در این کلاس ها شرکت کنند و از مزایای آن بهره ی لازم را ببرند .

آموزش نرم افزار متلب در کلاس آنلاین

این کلاس ها به صورت مجازی و آنلاین در فضای adobe connect برگزار می شوند . بنابراین تمامی علم آموزان از سراسر کشور می توانند در این دوره حضور یابند . در این کلاس ها امکان ارتباط مستقیم و گفتگو در حین تدریس با مدرس مربوطه وجود دارد ، در نتیجه از نظر کیفیت آموزشی بسیار مشابه کلاس های حضوری می باشد . به علاوه تمامی جلسات کلاس به صورت ویدیویی ضبط می شوند و در انتهای کلاس ها ، در اختیار علم آموزان قرار می گیرد . در نتیجه امکان مراجعه مجدد و مرور کلیه ی مباحث برای تثبیت بیشتر ، پس از پایان دوره وجود دارد .

نرم افزار متلب ، یک نرم افزار بسیار قدرتمند است که قابلیت های زیادی دارد و ابزار و امکانات متعددی را در اختیار کاربر قرار می دهد . این نرم افزار کلیه مباحث ریاضی پایه و پیشرفته را در قالب دستورات و برنامه های از پیش نوشته شده ، پوشش می دهد . همچنین قابلیت رسم انواع نمودار دو یا سه بعدی در این نرم افزار وجود دارد .

زبان برنامه نویسی در نرم افزار متلب ، بسیار ساده و آسان است . در طی این دوره ی آموزشی می توانید ، با الگوهای  کد نویسی در این نرم افزار آشنا شوید و در انواع مختلف پروژه های تخصصی از آن استفاده کنید .

از دیگر قابلیت های نرم افزار متلب می توان به امکان طراحی رابط گرافیکی اشاره کرد . به این صورت که در این نرم افزار ، ابتدا باید برنامه مورد نیاز نوشته شود سپس با استفاده از tool box هایی که متلب در اختیار کاربران قرار می دهد ، برای برنامه رابط گرافیکی طراحی شود تا دیگر کاربرانی که به نرم افزار متلب دسترسی ندارند بتوانند بدون نصب آن و به راحتی از برنامه ی مورد نظر ، استفاده لازم را ببرند . با شرکت در این دوره از کلاس های آنلاین می توانید کلیه ی اصول و مقدمات استفاده با قابلیت های ذکر شده را بیاموزید .

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *