تدریس مجازی زیست شناسی در فسا

شروع برگزاری دوره های تدریس مجازی درس زیست شناسی دبیرستان در استان فارس و شهرستان فسا ویژه دانش آموزان و کنکوری های عزیزی که قصد ارتقا سطح علمی خود را دارند ارائه می گردد . دوره های آموزش مجازی ما به صورت کاملا آنلاین برگزار می گردد از فواید دوره های آنلاین این کلاس ها می توان به این اشاره کرد که شما در همان زمان تدریس می توانید با مدرس خود ارتباط برقرار کنید و اگر دچار مشکلی شدید سوالات خود را همان زمان بپرسید . حضور در کلاس آنلاین یعنی صرفه جویی در وقت و آموزش بیشتر در زمان کمتر است . برخی از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری از تمام وقت خود بهترین استفاده را می کنند و سعی بر این دارند که وقت خود را صرف کارهای بیهوده نکنند به همین دلیل ما برای شما دوره های آموزش آنلاین برگزار می کنیم تا دیگر وقت خود را صرف رفت و آمد نکنید .

تدریس مجازی زیست شناسی در فسا

کتاب زیست شناسی متوسطه شامل 3 جلد کتاب دهم – یازدهم و دوازدهم می باشد که هر جلد از کتاب شامل فصل ها و هر فصل نیز برگرفته شده از گفتار های متنوع می باشد .

هر فصل از کتاب نیز از گفتارهایی تشکیل شده که برخصی از فصول مکمل و تکمیل کننده هم هستند به همین منظور فصل هایی که مکمل هم می باشند ما نیز آن ها را با هم به شما آموزش می دهیم .

روش تدریس ما به صورت تدریس مفهومی – ترکیبی همراه با آموزش نکات تکمیلی می باشد که نکات تکمیلی یا جمع بندی نهایی نیز از نمونه سوالات کنکوری چند سال اخیر جمع آوری شده و ما آن ها را طبق سرفصل ها و مباحث تدریسی کتاب طبقه بندی و در حین تدریس و پایان فصل به شما آموزش می دهیم .

پاسخ نمونه سوالات به صورت کاملا تشریحی آموزش داده می شود .

کتاب زیست شناسی متوسطه کتابی بسیار مهم و اما بسیار هم کتابی جذاب است که هر فصل از این کتاب را می توان به آسانی آموخت .

درس زیست شناسی یکی از دروس مهم و دارای ضریب بالا برای کنکور رشته تجربی محسوب می شود . هر ساله سازمان سنجش سوالات کنکوری درس زیست شناسی بر طبق بودجه بندی که ارائه می دهند نیز سوالات را طرح می کنند و ما هم نیز تدریس خود را طبق بودجه بندی سال جاری برای شما ارائه می دهیم .

—————————
مدرس : محدثه روستایی
تماس : ۰۹۱۰۰۰۰۰۰۰
تلگرام : ۰۹۱۰۰۰۰۰۰۰
واتس اپ : ۰۹۱۰۰۰۰۰۰۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *