تدریس مجازی زیست یازدهم در فسا

این بار در شهرستان فسا ما برای شما دوره آموزش تدریس مجازی درس زیست شناسی یازدهم را به صورت خصوصی و نیمه خصوصی با بهترین متد تدریسی برگزار می کنیم . دانش آموزان عزیز و جویای علم می توانند برای آموزش مطالب مفید و عالی و افزایش سطح علمی خود نیز در این دور شرکت کنند . ما آموزش را برای شما به صورت مجازی برگزار می کنیم تا زمان خود را صرف رفت و آمد نکنید . هدف ما آموزش بیشتر در زمان کمتر است .

تدریس مجازی زیست یازدهم در فسا

کتاب درسی زیست شناسی یازدهم کتاب سال یازدهم می باشد که از فصل های متنوع با عناوینی چون : تنظیم عصبی – حواس – دستگاه حرکتی – ایمنی – تولید مثل و . . . تشکیل شده که هر کدام از مباحث دارای اهمیت خاصی می باشد .

روش تدریس ما به صورت آموزش مفهومی – ترکیبی و به همراه آموزش تکنیک تست زنی و تدریس خلاصه هر فصل به صورت مجزا می باشد .

ما ، در حین تدریس هر فصل را به صورت نکته ای خلاصه آموزش می دهیم و در پایان فصل هم برای شما نکات تکمیلی یا جمع بندی فصل آموزش می دهیم .

نکات تکمیلی ما برگرفته شده از نمونه سوالات کنکور تجربی چند سال اخیر می باشد که ما هر سوال را بر طبق هر سر فصل از مباحث کتاب درسی شما طبقه بندی کرده ایم تا به عنوان نکات جمع بندی پایان فصل از آن استفاده کنید .

طبق جدول بودجه بندی زیست شناسی یازدهم از هر فصل تعداد سوالات متفاوتی داده می شود که فصولی که بیشترین سوالات را طراح از آن طرح می کند که فصل های 1 – 2 – 5 – 7 می باشد .

 کتاب زیست شناسی متوسطه شامل 3 جلد کتاب دهم – یازدهم و دوازدهم است که برخی سوالات به صورت ترکیبی طرح می شود . ما نیز در کنار تدریس و آموزش سوالات تکمیلی ، سوالات ترکیبی هم نیز به شما آموزش می دهیم . برخی از فصل ها مشابه و مکمل هم هستند پس در نتیجه بهتر است فصل های مشابه نیز با هم تدریس داده شود .

—————————
مدرس : محدثه روستایی
تماس : ۰۹۱۰۰۰۰۰۰۰
تلگرام : ۰۹۱۰۰۰۰۰۰۰
واتس اپ : ۰۹۱۰۰۰۰۰۰۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *