آموزش نرم افزار matlab در ساری

دوره ی آموزش مجازی برنامه نویسی در نرم افزار تخصصی متلب ، با هدف ارتقا علمی دانشجویان و دانش آموختگان رشته های مختلف فنی و مهندسی و علوم پایه در ساری برگزار می شود . شرکت در این کلاس ها برای عموم علاقه مندان به برنامه نویسی با  matlab آزاد است . تدریس نرم افزار متلب در این دوره به صورت آنلاین و در محیط نرم افزار adobe connect صورت می گیرد . بنابراین کلیه ی علاقه مندان از سراسر کشور می توانند از طریق اتصال به اینترنت در این دوره شرکت کنند . امکان حضور در کلاس ها از طریق تلفن همراه هوشمند نیز میسر است .

آموزش نرم افزار matlab در ساری

متلب ، یک زبان برنامه نویسی و نرم افزار گرافیکی و محاسباتی بسیار پر کاربرد در علوم مختلف است . به طور کلی یادگیری این نرم افزار به تمامی علاقه مندان به برنامه نویسی و همه ی کسانی که به نحوی با محاسبات ریاضیاتی سروکار دارند ، توصیه می شود .

نرم افزار متلب ، کاربردهای بسیاری در زمینه ی پروژه های مهندسی دارد . این نرم افزار دارای راهنما ، app ها و tool box های ارزشمندی است که کاربر را از بخاطر سپردن بسیاری از دستور العمل ها بی نیاز می کند . در نتیجه آموزش و نحوه ی به کارگیری نرم افزار بسیار آسان تر می شود . علاوه بر این زبان برنامه نویسی در این نرم افزار پیچیدگی های برنامه نویسی با c و c++ را ندارد و بسیار ساده تر است .

از دیگر قابلیت های این نرم افزار پوشش دهی بسیاری از مباحث محاسباتی مهم ریاضیات از جمله دیفرانسیل و انتگرال و حل معادلات odeو . . . به صورت عددی و یا تحلیلی و قابلیت رسم انواع نمودار های دو یا سه بعدی با گرافیک دلخواه می باشد . با شرکت در دوره های آنلاین آموزش نرم افزار matlab می توانید بدون هیچ دانشی از برنامه نویسی ، به صورت کاملا مقدماتی با محیط این نرم افزار آشنا شوید و نحوه استفاده از ابزار های با ارزش نظیر توابع و app ها و tool box های مختلف را به طور کامل بیاموزید .

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *