تدریس آنلاین نقاشی روی شیشه

جامع ترین تدریس آنلاین نقاشی روی شیشه با بهترین متد آموزشی و مدرسین مجرب پیشنهاد ما برای شماست . شما هنردوستان عزیز در هر کجای کشور پهناورمان می توانید از صفر تا صد این هنر رویایی را بیاموزید . هنر ما جادوی چشم هاست . ویترای تنها هنری است که محدودیت سنی ندارد و حتی مرز جنسیت را هم در نور دیده و طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است .

تدریس آنلاین نقاشی روی شیشه

این هنر روح بخش می تواند از ساده ترین و معمولی ترین وسایل ، ناب ترین و چشم نواز ترین دکوری ها را بسازد و با سازه هایتان کسب  درآمد داشته باشید . رنگ های شفاف و روح انگیز این هنر زیبا در جان آدمی روان می شود . جالب است بدانید این هنر چشم نواز ضد افسردگی است . در عین قدمت ، کهنگی ندارد و سلایق مختلف را جذب خود نموده است .

ما یک دوره آموزش جامع بدون نیاز به پیش زمینه نقاشی و شامل صفر تا صد این هنر دل انگیز را در معتبرترین اپلیکیشن برگزاری کلاس های آنلاین (ادوب کانکت) برایتان برگزار می کنیم . یادتون قدیم ترها می گفتند نمی دونید چه دختری ، هزار تا هنر از هر انگشتش می باره . تا یه زمانی این ویژگی ها برای هر دختری کلی ارزش به حساب می اومد و البته این یه رقابتی بود برای پیشی گرفتن دخترها از هم .

اما از یه جایی انگار ملاک ها عوض شد ، رفتن دنبال کارمند شدن و استخدام الویت ها شد . اما یه جایی فهمیدیم خودمون نیستیم ، که علایق ما چیزهای دیگه ای . خود من متوجه شدم وقتی می شینم پای سفال و رنگ و خمیر ، زمان رو فراموش می کنم ، فهمیدم عاشق رنگ ویترای و لعاب سردم و برگشتم به خود خودم . اینا رو گفتم که بگم حتی اگه شغل دارید در کنارش حرفه خودتون رو داشته باشید ، اینا رو گفتم که بگم علایقتون رو گم نکنید .

انتخاب با شماست و اگر قصد ورود به این دنیای جادویی را دارید و می خواهید جادوگر دیگری از سرزمین پهناور ویترای باشید ، ما با جامع ترین تدریس آنلاین نقاشی روی شیشه در سراسر کشور در کنارتان هستیم .

—————————
مدرس : مهناز پیرحیاتی
تماس : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
تلگرام : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
واتس اپ : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *