آموزش خصوصی نقاشی روی شیشه

آموزش ویترای از ورکشاپ های یک روزه شروع تا دوره هایی با مدت زمان های متفاوت برگزار می گردد و یا پکیج های آموزشی که شما از اینترنت خریداری می نمائید و با کمک آن به یادگیری می پردازید . راه های رسیدن به مقصود زیاد است . ما در آموزش خصوصی نقاشی روی شیشه سعی داریم متدهای مختلف با نکات طلائی که حاصل سالها تجربه در این زمینه هنری است را به هنر جوهایمان آموزش دهیم . مراحل این دوره آموزشی از پایه هنری که رنگ شناسی است آغاز و تا یاد دهی پیشرفته ویترای ادامه دارد .

آموزش خصوصی نقاشی روی شیشه

ما یادگیری را شامل دو بخش میدانیم: 1- میزان علاقه و تمرین شما عزیزان 2- نحوه یاد دهی و آموزش . 

در پایان این آموزش خصوصی نقاشی روی شیشه از لحاظ اطلاعات هنری و فن و فوت های آموزشی ویترای ، شما کاملا حرفی برای گفتن دارید  . کلاس های ما به صورت آنلاین و با امکان پرسش و پاسخ برگزار می گردد . این ها توضیحی کلی در خصوص مزایایی است که ما را متمایز می نماید و هنرجویان ما پس از شرکت در این دوره متوجه تمام این تمایزات به صورت ملموس خواهند شد .

رنگ های ویترای شادی نهانی در خود جای داده اند که در نتیجه بر روی هر سطحی جلوه گری زیبایی دارند . اگر بتوانید بر طبق اصولی که به شما آموزش داده می شود ، عمل کنید ، روح و جان تازه ای به آثار تان خواهید بخشید . شما می توانید خلاقیت درونتان را به نمایش بگذارید ، می توانید خودتان را فریاد بزنید ، می توانید آرامش را به خودتان هدیه دهید و این در رنگ های زنده این هنر جاری است .

از سوی دیگر وجود رنگ های شاد ، تکنیک های جذاب رنگ آمیزی ، طرح ها ، پترن های شاد و متنوع باعث می شود این هنر برای هنرجویان از جذابیت بسیاری برخوردار باشد . ما در کنار شما هستیم تا هرآنچه را لازم است در اختیارتان بگذاریم . انتخاب با شماست .

در صورت تمایل با راه های ارتباطی درج شده با ما تماس بگیرید .

—————————
مدرس : مهناز پیرحیاتی
تماس : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
تلگرام : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
واتس اپ : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *