آموزش کتاب شیمی دهم در تبریز

با توجه به راندمان بالا و رضایت دانش آموزان عزیز از دوره های آموزشی برگزار شده در استان اصفهان ، تصمیم گرفتیم تا این بار محدوده ی فعالیتمان را گسترش دهیم و دوره های تدریس و آموزش آنلاین کتاب شیمی پایه دهم را در تبریز آغاز کنیم .

آموزش کتاب شیمی دهم در تبریز

با انجام پرسش نامه های اینترنتی و نیاز سنجی دانش آموزان در شهرستان ها و استان های مختلف کشور دریافتیم که بسیاری از عزیزان نیازمند کمک در درس شیمی می باشند لذا با بهترین معلمان و اساتید این درس صحبت نموده و از آنها درخواست برگزاری کلاس های آنلاین را نمودیم . خوشبختانه با پیشرفت سطح تکنولوژی و گسترش استفاده از اینترنت ، شرکت در این کلاس ها برای همه عزیزان فراهم است .

از مزایای این دوره ها می توان به ارائه ی مشاوره تحصیلی توسط مشاوران مجموعه به دانش آموزان اشاره کرد . در ضمن مشاوران ما با توجه به سطح درسی هر دانش آموز برنامه ریزی های جامع و کامل انجام می دهند و همواره در مسیر یادگیری کنار آنها هستند تا درصورت بروز مشکل ، در کمترین زمان آن را مرتفع کنند .

از دیگر مزایای دوره های آنلاین آموزشی ، عدم نیاز به رفت و آمد و صرف وقت زیاد است که همین باعث افزایش زمان مطالعه ی دانش آموز ان می گردد . بنابر این عاقلانه است تا هرچه سریع تر در صورت نیاز به آموزش ویژه ی درس شیمی در دوره های آموزشی مخصوص به خود ثبت نام نموده و طعم شیرین موفقیت را در منار ما تجربه کنید .

—————————
مدرس : ملیحه حیدربیگی
تماس : ۰۹۱۳۹۲۶۰۲۸۸
تلگرام : ۰۹۱۳۹۲۶۰۲۸۸
واتس اپ : ۰۹۱۳۹۲۶۰۲۸۸
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *