تدریس آنلاین ریاضی نهم در رشت

کلاس های آموزشی درس ریاضی برای دانش آموزان پایه نهم متوسطه برگزار می گردد. درس ریاضی در این کلاس ها توسط دانش آموخته ی کارشناسی ارشد مهندسی الکترونیک از دانشگاه سراسری ، با چندین سال سابقه ی کاری درخشان در مدارس و آموزشگاه های شهر رشت تدریس می شود. کلاس های ما ، با توجه به درخواست های مکرر دانش آموزان ، به صورت آنلاین تشکیل می شود و تمامی مطالب درسی متناسب با نیاز دانش آموز ، از سطح مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می شود. به این ترتیب شما عزیزان با هر سطحی از دانش ریاضی ، پس از شرکت در این دوره ها ، می توانید علم خود را افزایش دهید و به مسائل کتاب درسی تسلط کامل پیدا کنید.

تدریس آنلاین ریاضی نهم در رشت

با توجه به اینکه این روزها انجام کارها در کمترین زمان ممکن همواره برای برخی از دانش آموزان و اولیا مسئله ای مهم تلقی می شود ، ما با برگزاری کلاس های آنلاین این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم که در کمترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت برای رفت و آمد ، در یک کلاس ریاضی با کیفیت بسیار بالا شرکت کنید. به این ترتیب در هر زمان که بخواهید و در هر مکانی که باشید می توانید به راحتی به یادگیری مطالب درسی خود بپردازید.

پس از نام نویسی در کلاس های ما ، شما عزیزان می توانید هر زمان که آمادگی حضور در کلاس را داشتید درخواست خود را به دبیر مربوطه اعلام کنید تا در اسرع وقت از طریق نرم افزارهای آموزشی آنلاینی که ما به شما معرفی می کنیم ، از راه دور با معلم خود ارتباط مستقیم برقرار کرده و به راحتی در کلاس درس شرکت نمایید.

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *