آموزش مجازی ریاضی نهم در رشت

کلاس آموزش ریاضیات برای دانش آموزان پایه ی نهم متوسطه برگزار می گردد. درس ریاضی در این کلاس ها توسط فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه سراسری آموزش داده می شود. استاد مربوطه دارای چندین سال سابقه ی تدریس درخشان در مدارس و آموزشگاه های علمی آزاد شهر رشت و سایر شهرهای استان گیلان است. کلاس های ما ، با توجه به درخواست دانش آموزان ، به صورت مجازی یا آنلاین تشکیل خواهد شد.

آموزش مجازی ریاضی نهم در رشت

دیگر نگران پایین بودن سطح دانش ریاضیات خود نباشید. مطالب درسی در کلاس های ما از سطح مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می شود. به این ترتیب امکان ثبت نام برای تمامی دانش آموزان فراهم شده است.

با توجه به اینکه برای برخی از دانش آموزان رفت و آمد به کلاس های آموزشی همواره دشوار بوده است ، ما با برگزاری کلاس های مجازی و آنلاین ، مشکل شما را حل کرده ایم. به این ترتیب در هر زمان که بخواهید و در هر مکانی که باشید می توانید به راحتی به یادگیری مطالب درسی بپردازید.

با نام نویسی در کلاس های آنلاین ، دانش آموزان عزیز ابتدا زمان کلاس را با استاد مربوطه هماهنگ می نمایند و سپس در زمان تعیین شده از طریق نرم افزارهایی که ما به شما معرفی می کنیم ، از راه دور ، در کلاسی با کیفیت حتی بالاتر از کلاس های حضوری شرکت می نمایند. پس از نام نویسی در کلاس های مجازی ، شما عزیزان فیلم تدریس و حل مسائل مربوط به سر فصل مربوطه را دریافت می کنید و پس از مشاهده ی ویدیوهای دریافتی می توانید در هر زمان که بخواهید درخواست کلاس آنلاین کنید تا با دبیر مربوطه ارتباط مستقیم برقرار کرده و به طرح پرسش و رفع اشکال بپردازید. با شرکت در دوره های مجازی ما ، فیلم های آموزشی در اختیار شما قرار می گیرد ، به این ترتیب می توانید چندین بار آموزش مربوط به هر مطلب را تماشا کنید تا با تسلط بیشتری به حل سوالات مربوطه بپردازید.

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *