کلاس آموزش خصوصی ریاضی هشتم در رشت

کلاس آموزش ریاضیات برای دانش آموزان پایه های هفتم ، هشتم و نهم متوسطه برگزار می گردد. درس ریاضی در این کلاس ها توسط کارشناس ارشد مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه سراسری آموزش داده می شود. استاد مربوطه دارای چندین سال سابقه ی تدریس درخشان در مدارس و آموزشگاه های علمی آزاد شهر رشت و سایر شهرهای استان گیلان است. کلاس های ما ، با توجه به درخواست دانش آموزان ، به صورت خصوصی یا گروهی تشکیل خواهد شد و مطالب درسی از سطح مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می شود. به این ترتیب شما عزیزان با هر سطحی از دانش ریاضی ، پس از شرکت در این دوره ها ، می توانید علم خود را افزایش دهید و به مسائل کتاب درسی کاملا مسلط شوید.

کلاس آموزش خصوصی ریاضی هشتم در رشت

با توجه به اینکه برای برخی از دانش آموزان رفت و آمد به کلاس های آموزشی همواره مسئله ای چالش برانگیز بوده است ، ما امکان برگزاری کلاس مجازی و آنلاین را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. به این ترتیب در هر زمان که بخواهید و در هر مکانی که باشید می توانید به راحتی به یادگیری مطالب درسی بپردازید.

با نام نویسی در کلاس های آنلاین ، دانش آموزان عزیز ابتدا زمان کلاس را با استاد مربوطه هماهنگ می کنند و در زمان تعیین شده از طریق نرم افزارهای آموزشی ، مانند کلاس های حضوری در کلاس ریاضی شرکت می نمایند.

پس از نام نویسی در کلاس های مجازی ، شما عزیزان فیلم تدریس و حل مسائل مربوط به سر فصل مربوطه را دریافت می کنید و پس از مشاهده ی ویدیوهای دریافتی می توانید در هر زمان که بخواهید درخواست کلاس آنلاین نمایید تا با دبیر مربوطه ارتباط مستقیم برقرار کرده و به طرح پرسش و رفع اشکال بپردازید .

با شرکت در دوره های مجازی ما ، فیلم های آموزشی در اختیار شما قرار می گیرد ، به این ترتیب می توانید چندین بار آموزش مربوط به هر مطلب را تماشا کنید تا با تسلط بیشتری به حل سوالات مربوطه بپردازید.

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *