کلاس خصوصی ریاضی هفتم در رشت

کلاس آموزش ریاضیات برای دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان برگزار می گردد. تدریس مطالب درسی در این کلاس ها توسط کارشناس ارشد مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه سراسری انجام می شود. استاد در نظر گرفته شده دارای چندین سال سابقه درخشان کاری در مدارس و آموزشگاه های علمی آزاد سطح شهر رشت و سایر شهرهای استان گیلان است. کلاس های ما در هر دوره، بر اساس انتخاب دانش آموزان، به صورت خصوصی یا گروهی تشکیل خواهد شد و تمامی مطالب درسی به گونه ای ساده آموزش داده می شود. به طوریکه شما عزیزان با هر سطحی از دانش ریاضی ، پس از شرکت در این کلاس ها قادر خواهید بود تمامی مسائل کتاب درسی را با تسلط کافی حل نمایید.

کلاس خصوصی ریاضی هفتم در رشت

با در نظر گرفتن اینکه برای بسیاری از دانش آموزان رفت و آمد به کلاس های آموزشی همواره امری دشوار بوده است، ما امکان شرکت در کلاس بدون نیاز به جابه جایی را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. با ثبت نام در کلاس های آنلاین ما، دانش آموزان عزیز در هر زمان که بخواهند و در هر مکانی که باشند می توانند به راحتی در یک کلاس درس با کیفیتی مطابق با استانداردهای روز دنیا، حاضر شوند و به یادگیری مطالب درسی بر پایه روش های بسیار ساده و مفهومی بپردازند.

به این ترتیب با یک انتخاب درست، از این پس دیگر نیاز به صرف زمان های طولانی در ترافیک های طاقت فرسا و پرداخت هزینه های بالا برای رفت و آمد جهت یادگیری ریاضیات نمی باشد. با ثبت نام در کلاس های ما، دیگر فقط برای شرکت در کلاس درس نیاز به یک گوشی یا کامپیوتر دارید تا لذت یادگیری مطالب درسی را توسط یک استاد باتجریه، در زمان و مکان دلخواه خود تجربه کنید.

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *