آموزش زبان در ساری و سایر شهرهای مازندران

برای خدمت رسانی به هم استانی های عزیز ، تصمیم داریم با برگزاری کلاس های آنلاین ، به آموزش زبان انگلیسی همراه با ارائه ی تخفیفات ویژه ی دانش آموزی در ساری و سایر شهرهای استان مازندران بپردازیم . تنها شرط مورد نیاز برای شرکت در این کلاس ها ، هدف گزاری صحیح می باشد . به بیانی دیگر ، زبان آموزان در ابتدا بایستی اهداف خود را از ثبت نام در این دوره ­ها ( اعم از شرکت در آزمون ­های مختلف مانند کنکور های سراسری ، کلاس ­های تقویتی و رفع اشکال برای دانش ­­آموزان ، آشنایی با زبان انگلیسی و شروع از سطوح مقدماتی و … ) مشخص نموده تا برنامه­ ریزی لازم و معرفی منابع به درستی صورت گیرد. برای مثال ، در کلاس های تقویتی ویژه ی دانش آموزان ، تدریس بر مبنای کتاب درسی می باشد ولی برای بزرگسالان ، در غالب کلاس های ترمی و همراه با ارائه ی کتاب ها و مکمل های معتبر در این زمینه خواهد بود .

آموزش زبان در ساری و سایر شهرهای مازندران

هدف عمده برگزاری این کلاس ها ، ایجاد بستری مناسب برای رشد و پیشرفت همه ی علاقمندان به فراگیری زبان انگلیسی در استان مازندران می باشد . ما سعی کردیم هزینه ی شرکت در کلاس ها را بسیار انعطاف پذیر ( Flexible) قرار دهیم و به این منظور ، امکان شرکت در کلاس های خصوصی ، نیمه خصوصی و گروهی را برای شما عزیزان فراهم ساختیم .

لذا از همه ی علاقمندانی که تا کنون به دلیل عدم توانایی پرداخت شهریه ­های نا معقول ، فراگیری زبان را به تعویق انداخته اند ، دعوت به عمل می­ آید . فرصت را برای یادگیری زبان انگلیسی از دست ندهید و از همین امروز یک قدم برای نزدیک تر شدن به اهدافتان بردارید . ما ، در کنار شما خواهیم بود و برای موفقیت شما از هیچ تلاشی فروگزار نخواهیم کرد .

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *