آموزش خصوصی زبان در ساری برای دانش آموزان

دانش آموزان عزیز شهر ساری که تا کنون برای پیشرفت خود در درس زبان انگلیسی اقدامی نکرده اید و تا شروع امتحانات نیز فرصت چندانی ندارید ، هیچ جای نگرانی وجود ندارد ! ما با برگزاری کلاس های آنلاین خصوصی به آموزش این درس از سطوح پایه می پردازیم و شما را برای شرکت در امتحانات و کسب نمرات عالی ، آماده می سازیم . فقط کافیست خواهان پیشرفت باشید تا با اجرای گام به گام برنامه ریزی هایی که برای شما انجام می دهیم ، با قدرت به یادگیری ادامه دهید و به دانش آموز برتر مدارس خود تبدیل شوید .

آموزش خصوصی زبان در ساری برای دانش آموزان

به طور کلی ، ساختار کلاس های خصوصی ما به دو گروه عمده ی کلاس های تقویتی یا رفع اشکال کتب درسی و کلاس های ترمی تقسیم می شود . دسته ی اول برای دانش آموزی که قصد دارد به یادگیری بهتر این درس بپردازد و ضمن رفع تمامی اشکالات خود ، برای امتحانات گوناگون در طول سال تحصیلی نظیر میان ترم ، پایان ترم و … نیز آمادگی لازم را کسب کند ، برگزار می گردد . دسته ی دوم مختص دانش آموزی است که کتاب درسی برایش آسان بوده و به طور کلی ، از سطح زبان قوی تری نسبت به سایر هم کلاس ی های خود ، برخوردار می باشد .

ساختار این کلاس ها به گونه ای سازمان دهی شده تا زبان آموز ، در غالب کلاس های ترمی به مهارت های شنیداری (Listening ) ، نوشتاری ( Writing ) ، گفتاری ( Speaking ) و خواندن ( Reading ) دست یابد و برای آزمون های سرنوشت ساز آینده نظیر انواع کنکور ها و آزمون های معتبر زبان ، شروع به کسب آمادگی نماید . شما می توانید به انتخاب خود و با در نظر گرفتن اهدافتان در یکی از این کلاس ها شرکت کنید و در اسرع وقت ، به پیشرفت چشمگیر در این درس برسید . دست یابی به رتبه ی اول مدرسه در این درس برای شما غیر ممکن نیست.

یادتان باشد یادگیری زبان ، بیش از آن که به استعداد ربط داشته باشد ، تلاش و پشتکار شما را می ­طلبد . با برخورداری از آموزش صحیح و تلاش و همت خودتان می ­توانید رویا های خود را تحقق بخشید .

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *