کلاس آنلاین زبان انگلیسی در سمنان

کلاس زبان انگلیسی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول در شهر سمنان برگزار میگردد . از آنجایی که در نظام جدید آموزش این مبحث از روش های سنتی خارج شده ، ما آن را به صورت آنلاین تدریس میکنیم تا با روش های متفاوت و جذاب آشنا شوید . شیوه های جدید روی مهارت های چهارگانه یعنی شنیدن خواندن و نوشتن تأکید دارد و معتقدیم که وقتی دانش آموز به هر یک از این چهر مهارت دست پیدا کند میتواند با خواندن متن یا گوش دادن به مطالب مفهوم کلی را درک کند . در کنار آن پخش فایل های صوتی برای تقویت شنیداری عزیزان در نظر گرفته ایم که توسط افراد بومی و با همان لهجه ی انگلیسی ضبط شده است تا بتوانند کلمات را به درستی تلفظ کنند .

کلاس آنلاین زبان انگلیسی در سمنان

کتاب شامل بخش هایی از جمله مکالمه لغت و گرامر میباشد که زبان آموزان به راحتی میتوانند از طریق این قسمت ها پایه های مبتدی خود را شکل دهند و در حد توان زیبا و شکیل حرف بزنند . ما لغات را از طریق تصاویر جذاب آموزش میدهیم که این امر به آنها کمک میکند که بهتر و سریعتر یاد بگیرند تا در امتحانات دچار مشکل نشوند و برای همیشه در حافظه ی بینایی آنها پایدار باقی بماند .

زیرا داشتن دامنه ی وسیع و گسترده ای از واژگان باعث میشود جملات بیشماری از خود تولید بنمایند علاوه بر آن قواعد دستوری را هم به صورت مرحله ای ساده و قابل فهم یاد میدهیم و مثال های آن را در قالب مکالمه و نمونه های خارج از کتاب را هم کار میکنیم تا به ساختار و قواعد مسلط شوند . در هنگام صحبت کردن باید قواعد را بلد باشید زیرا گرامر زیربنای یک جمله است که موجب میشود کلمات را به وسیله ی آن در کنار هم قرار دهید و یک مفهوم با معنی بسازید در واقع گرامر حکم یک رابطی است که کلمه ها را به هم وصل میکند .

همچنین به وسیله conversation شما با انواع موضوعات ، تلفظ جملات و نحوه ی صحیح ادا کردن آن آشنا خواهید شد . یادگیری مکالمه باعث میشود که شما با انواع اصطلاحات و عبارات کاربردی آشنا شوید و ذهن شما را باز و فعال میکند . هدف ما پیشرفت و موفقیت شما و رسیدن به قله ی پیروزی است و میخواهیم با یادگیری تکنیک های اصلی به مراحل بالاتر ارتقا پیدا کنید و از این راه آینده خود را به بهترین شکل ممکن بسازید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *