کلاس مجازی زبان انگلیسی دبیرستان در سمنان

دانش آموزان مقطع دبیرستان استان سمنان ، در کلاس مجازی زبان انگلیسی ثبت نام کنید و میزان مهارت های خود را ارزیابی نمایید . شما با شیوه ای جدید و متفاوت آموزش مانند بکارگیری عکس های متنوع برای به خاطر سپردن در حافظه و حل سوالات مربوط به دانش واژگان توضیح نکات ریز و کلیدی گرامر تمرین آن در قالب متن یا روش های جذاب دیگر آشنا خواهید شد . عزیزان میتوانند با شرکت در کلاس ما از تمامی امکانات لازم جهت رسیدن به مقاصد اصلیتان استفاده مفید نمایند . یادگیری انگلیسی را جزء نیازهای ضروری زندگی خود بدانید و توسط آن به بالاترین سطح علم و آگاهی و موفقیت دست پیدا کنید .

کلاس مجازی زبان انگلیسی دبیرستان در سمنان

تصحیح اشتباه تنها در خودآگاه زبان آموز تاثیر بجایی میگذارد در حالی که بیشتر مهارت های زبانی بایستی به صورت ناخودآگاه شکل بگیرد . از سوی دیگر کسی که پیاپی ایرادهایش گوشزد میگردد، به سرعت حالت تدافعی به خود میگیرد، دستپاچه و عصبی میشود .

بنابراین ما از متدهایی استفاده میکنیم خطای افراد به طور اتفاقی درست شود چرا که این امر منجر به یادگیری موثر و سازنده خواهد شد . اگر احساس میکنید بر خلاف مهارت های خواندن نوشتن سطح گفتاری و شنیداری شما هنوز ضعیف و از ارتباط برقرار کردن با دیگران به خصوص هنگام انجام فعالیت در کلاس احساس ترس و واهمه دارید یا از شیوه های قدیمی خسته شده اید با ما همراه باشید .

تلاش بر این است که با روش های شاد و تاثیرگذار بتوانیم تمامی مشکلات شما مثل نداشتن اعتماد به نفس ، برطرف نماییم . همچنین با بالابردن سطح کیفیت توانایی هایتان بتوانید به راحتی از عهده ی سوالات امتحان برآیید و نمره ی دلخواهتان را دریافت نمایید .

برنامه ریزی گامی بسیار بلند برای پیشرفت با سرعت نور است که میتوانید میزان تلاش خود را سنجیده، انگیزه ایجاد کرده و حتی از روند یادگیری خود نهایت لذت را ببرید . دیگر نگران پرداختن هزینه های هنگفت به موسسات و از دست دادن وقت خود نباشید چرا که ما پیشنهاد میکنیم با ثبت نام در آموزش آنلاین از هزینه های مناسب و صرفه جویی در زمان برخوردار شوید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *